جزوه ریاضیات عمومی و کاربرد آن در حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران

جزوه ریاضیات عمومی و کاربرد آن در حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,500 تومان

توضیحات فایل:

جزوه ریاضیات عمومی و کاربرد آن در حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه ریاضیات عمومی و کاربرد آن در حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار در ۳۰۶ صفحه هیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

سرفصل ها:

فصل اول:

مجموعه ها

فصل دوم:

عبارات جبری (معادلات و نامعادلات)

فصل سوم:

توابع

فصل چهارم:

مشتق

فصل پنجم:

کاربردهای مشتق

جزوه ریاضیات عمومی و کاربرد آن در حسابداری و مدیریت دانشگاه تهران

با توجه به اینکه ریاضیات و کاربردهای آن یکی از دروس انکار ناپذیر تمامی رشته های دانشگاهی است و تقریبا دانشجویان همه رشته ها یک الی چند درس حاوی موضوعات ریاضی را در دوران دانشگاه خود تجربه خواهند نمود، اهمیت و انتشار این جزوه دوچندان خواهد شد. متاسفانه یکی از بزرگ ترین ضعف های دانشجویان در دروس ریاضی، عدم رغبت به یادگیری آن و نداشتن پایه مناسب در یادگیری می باشد، که باعث می شود، یادگیری ادامه مطالب را بسیار تحت شعاع قرار دهد.

یکی دیگر از مشکلات رشته های علوم انسانی، علی الخصوص رشته های اصلی مانند: حسابداری، اقتصاد و مدیریت در یادگیری این درس، اضافی بودن و سنگین بودن کتاب های موجود در بازار و آموزش های دیگر است، به طوری که اکثر کتاب ها و آموزش های دیگر تاکید به عمومی بودن دارند و این موضوع برای سایر رشته ها مطالب و حجم اضافی از یادگیری را به دنبال خواهد داشت، همچنین متاسفانه خیلی از مدرسان ریاضی وقتی ریاضی را برای رشته خاصی تدریس می کنند، با توجه به اینکه خودشان دانش کافی از آن رشته را ندارند، فقط به بیان ریاضیات می پردازند و از بیان کاربرد و مسائل کاربردی مرتبط با آن رشته امتناع می کنند…

مطالعه بیشتر