دانلود جامع ترین فایل pdf حل المسائل اقتصاد مهندسی محمدمهدی اسکونژاد 

دانلود جامع ترین فایل pdf حل المسائل اقتصاد مهندسی محمدمهدی اسکونژاد 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
180,000 تومان 14,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل pdf حل المسائل اقتصاد مهندسی محمدمهدی اسکونژاد 

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf حل المسائل و راهنمای اقتصاد مهندسی به همراه سوالات چهار گزینه ای و تشریح کامل مسائل فصل ها کتاب محمدمهدی اسکونژاد می باشد که با فرمت پی دی اف تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول جامع ترین فایل pdf حل المسائل اقتصاد مهندسی محمدمهدی اسکونژاد:

فصل اول:

مقدمه

فصل دوم:

اصول پایه ای در اقتصاد مهندسی

فصل سوم:

معرفی و کاربرد فاکتورها

فصل چهارم:

حالتهای مخصوص فرایند مالی

فصل پنجم:

نرخهای اسمی و موثر

فصل ششم:

روش ارزش فعلی

فصل هفتم:

روش یکنواخت سالیانه

فصل هشتم:

روش نرخ بازگشت سرمایه

فصل نهم:

روش نسبت منافع به مخارج

فصل دهم:

تکنیکهای دیگر اقتصاد مهندسی

فصل یازدهم:

استهلاک

فصل دوازدهم:

تجزیه و تحلیل اقتصادی بعد از کسر مالیات

فصل چهاردهم:

آنالیز حساسیت

اقتصاد مهندسی از شاخه‌ های علم اقتصاد است و از روش های تحلیلی که در برآورد هزینه و تعیین ارزش سیستم ها، فراوردهها و خدمات به کار می‌ روند، گفتگو می‌کند.اقتصاد مهندسی، مجموعه‌ تکنیک‌هایی است که پروسه مقایسه بین گزینه‌های قابل انتخاب را بر پایه‌ی اصول اقتصادی، ساده‌سازی می‌کند. اقتصاد مهندسی در واقع ابزاری برای انتخاب بهترین یا به عبارتی مقرون به صرفه‌ترین گزینه از میان گزینه‌های پیش روی مهندسین است.

این واحد یکی از پایه ای‌ ترین و پرکاربردترین دروس رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. در طول دورهٔ کارشناسی این رشته، صحبت از مفاهیم اقتصاد به میان آمد که در کارشناسی ارشد این مطلب به صورت گسترده‌ تر و با استفاده از انواع شیوه‌ ها در جهت حل مسائل اقتصادی مطرح شد. موفقیت در حل مسائل مهندسی غالباً به توانایی و بررسی هر دو عامل اقتصادی و فنی وابسته‌ است. مهندسان باید مسئولیت تفسیر اقتصادی کار خود را خود بر عهده گیرند. برای بر قرار کردن ارتباط بین جنبه‌ های فنی و اقتصادی کارهای مهندسی، تسلط یافتن مهندسان بر مفاهیم بنیانی تحلیل‌ های اقتصادی لازم است …

مطالعه بیشتر