جزوه اسلایدوار درس بانکداری خارجی ۲

جزوه اسلایدوار درس بانکداری خارجی ۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
17mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 7,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه اسلایدوار درس بانکداری خارجی ۲

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس بانکداری خارجی ۲ ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول دانلود جزوه اسلایدوار درس بانکداری خارجی ۲:

فصل اول :

آشنایی با بازار و روشهای پرداخت

فصل دوم :

عملیات بازرگانی و اعتبار اسنادی

فصل سوم :

گشایش اعتبار اسنادی

فصل چهارم:

اصلاح اعتبار اسنادی

فصل پنجم:

صادر کننده و اعتبار اسنادی

فصل ششم:

ضمانتنامه های بانکی

بانکداری بین المللی یا خارجی شامل آن بخش از عملیات هر بانک می شود که بانک در بازار مالی با ارز انجام می دهد. به عبارت دیگر عملیات ارزی (Foreign exchange operations) یک بانک موضوع بانکداری بین المللی یا خارجی را تشکیل می دهد.

عملیاتی که هر بانک انجام می دهد به یکی از دو بخش عملیات بانکداری داخلی و عملیات بانکداری بین المللی قابل تقسیم هستند. موضوع بانکداری داخلی، کلیه عملیاتی است که بانک به پول داخلی یا ملی (Local currency) or(Home currency) انجام می دهد و موضوع بانکداری بین المللی، عملیاتی است که بانک با پول خارجی یا ارز (Foreign currency) انجام می دهد.

عملیات ارزی یعنی آن بخش از فعالیت های روزانه بانک تجاری (Commercial Bk.) که با ارز انجام می شود. شامل خرید و فروش ارز، افتتاح حساب های بانکی به ارز (انواع حساب ها از نظر مدت)، نقل و انتقالات ارزی، عملیات مربوط به اعتبارات اسنادی، وصولی ها، ضمانت نامه ها، اوراق قرضه (Bonds)، Finance ،  Refinance ، وام ها (Loans) ، چک های مسافرتی و …

عملیات ارزی شامل معاملات ارز غیر بازرگانی و ارز بازرگانی خواهد بود. عملیات ارز غیر بازرگانی در بانکداری بین الملل یک و ارز بازرگانی در بین الملل ۲ تدریس می شود…

مطالعه بیشتر