دانلود فایل حسابرسی بیمه تامین اجتماعی ppt

دانلود فایل حسابرسی بیمه تامین اجتماعی ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل حسابرسی بیمه تامین اجتماعی ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت حسابرسی بیمه تامین اجتماعی می باشد که با فرمت ppt در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت حسابرسی بیمه تامین اجتماعی ppt ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید دوم

تاریخچه سازمان تامین اجتماعی

فعالیت بیمه های اجتماعی در ایران با تشکیل صندوق احتیاط کارگران شبکه راه آهن کشور در سال ۱۳۱۰ پایه ریزی شد گسترش شمول حمایت های بیمه ای منجر به تصویب لایحه بیمه کارگران در ۲۹ آبان ماه ۱۳۲۲ وسپس تصویب لایحه بیمه های اجتماعی کارگران در سال ۱۳۳۲ و آغاز به کار سازمان بیمه های اجتماعی کارگران شد.

سازمان بیمه های اجتماعی گارگران در سال ۱۳۴۲ بنا به پیشنهاد وزارت کار و امور اجتماعی و تایید هیات وزیران وقت به سازمان بیمه های اجتماعی تغییر نام یافت ودر نهایت در تیرماه ۱۳۵۴ با گسترش یافتن دامنه پوشش و شمول تعهدات آن و ادغام برخی سازمان های بیمه تامین اجتماعی دیگر سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد.

محتوای اسلاید هشتم

حمایت های سازمان تامین اجتماعی

مهمترین تعهدات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی به قرار زیر است:

۱- حمایت در برابر حوادث ، بیماری ها و ایام بارداری

۲- مستمری بازنشستگی

۳- مستمری از کار افتادگی

۴- مستمری بازماندگان

۵- مقرری بیمه بیکاری

۶- غرامت دستمزد ایام بیماری

۷- کمک هزینه کفن و دفن

۸- کمک هزینه ازدواج و…

محتوای اسلاید بیست و دوم

استانداردهای حسابرسی بیمه تامین اجتماعی

۶- استاندارد حسابرسی ۲۴۰- مسئولیت حسابرس در ارتباط با تقلب و اشتباه در حسابرسی صورتهای مالی

هدف این استانداردها و راهنماییهای لازم درباره مسئولیت حسابرس در ارتباط با تقلب و اشتباه در حسابرسی صورتهای مالی است اگرچه محور این استاندارد مسئولیت حسابرس درباره تقلب و اشتباه است اما مسئولیت اصلی پیشگیری و کشف تقلب و اشتباه به عهده مدیریت واحد مورد رسیدگی می باشد.

مطالعه بیشتر