دانلود پاورپوینت درس مبانی رایانه با موضوع نگاهی به موتورهای بازی سازی

دانلود پاورپوینت درس مبانی رایانه با موضوع نگاهی به موتورهای بازی سازی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
100,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت درس مبانی رایانه با موضوع نگاهی به موتورهای بازی سازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس مبانی رایانه با موضوع نگاهی به موتورهای بازی سازی می باشد که با فرمت ppt در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب پاورپوینت:

۱- توسعه بازی ویدئویی

۲- آشنایی با موتور های بازی سازی

آنریل انجین (Unreal Engine)

نمایی از محیط نرم افزار

گیم مارکر GAMEMARKER

یونیتی (Unity)

Construct

CryEngine

چه نوع بازی هایی می توان ساخت؟

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت درس مبانی رایانه با موضوع نگاهی به موتورهای بازی سازی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

۱-توسعه بازی ویدئویی

بازی سازی یا توسعه بازی ویدئویی گونه‌ای از فرایند توسعه نرم افزار است که در آن، بازی های ویدئویی عرضه می‌شوند. این فرایند توسط توسعه دهنده بازی های ویدئویی انجام شود. توسعه دهنده بازی های ویدئویی  ممکن است از یک فرد که تنها به عنوان یک تجارت به این فعالیت می‌پردازد باشد تا شرکت‌های بزرگ و اختصاصی که به همین منظور تأسیس شده‌ اند و فعالیت می‌کنند گسترده باشد. همچنین توسعه و انتشار بازی‌های ویدئویی ممکن است حتی به شکل بر خط  باشد.

نخستین بازی در سال ۱۹۶۰ توسعه یافت. اما آن به شکل گسترده نبود و در واقع رایانه های  مناسب در اختیار همگان قرار نداشت. اما در سال ۱۹۷۰ نخستین  بازی ویدئویی  به صورت تجاری توسعه یافت. این رخداد، با عرضه نسل نخست کنسول های بازی های ویوئویی هم‌زمان بود. این فعالیت‌ها در آغاز کار، به دلیل سادگی برنامه‌نویسی، برای بازی‌های این نسل، کاری آسان و سودآور بود، اما با نزدیک شدن به قرن ۲۱ به همراه پیچیده شدن فرایند ساخت بازی‌های ویدئویی و همچنین افزایش قدرت پردازش رایانه‌ها و کنسول های بازی توسعه بازی‌ها نیز پیچیده‌تر گشت و شرکت‌های بزرگی به این منظور تأسیس شد.

مطالعه بیشتر