توضیحات فایل:
دانلود جامع ترین پاورپوینت بوم ناب کسب و کار (Lean Canvas)
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت بوم ناب کسب و کار (Lean Canvas) می باشد که با فرمت ppt در ۳۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
بوم ناب کسب و کار (Lean Canvas)
نسخهی بهینه شدهی بوم مدل کسب و کار برای استارتاپها است.
اش مائوریا نویسندهی دو کتاب “نوپای ناب” و “معیار ناب:
کارشناسی شاخصهای کلیدی رشد استارتاپ” با ایجاد تغییراتی در بوم مدل کسب و کار آستروالدر این مدل را معرفی کرد.
بوم ناب، با تمرکز بر کارآفرینی یک مدل کسب و کار جامع خلق میکند.
در این مدل عواملی مانند مشکلات، راهحلها و مزیتهای رقابتی بررسی میشود و تمرکز بیشتری بر ویژگیهای خاص یک استارتاپ مانند عدم قطعیت و ریسکپذیری وجود دارد.
در حقیقت بوم مدل کسب و کار به عنوان یک ابزار تحلیلی برای یک کسب و کار بسیار کارامد ولی برای یک استارتاپ ،مقدماتی و ناکافی است. در این بوم بخشهایی از بوم مدل کسب وکار که در روزهای اول فعالیت یک استارتاپ نقش مهمی ندارند حذف شدهاند، هرچند که این بخش ها برای کسب و کارهای بالغ و چندین ساله بسیار حیاتی هستند، مانند بخش فعالیتهای کلیدی، منابع کلیدی، شرکا و بخش ارتباط با مشتریان. در عوض بخشهای دیگری به بوم ناب کسب و کار اضافه شدهاند که شامل مسئله، راهحل، سنجههای کلیدی و برتری مطلق میباشد.
فهرست مطالب جامع ترین پاورپوینت بوم ناب کسب و کار (Lean Canvas):
بوم ناب کسب و کار
توالی مراحل
مشکل یا صورت مسئله (problem)
بخشهای مشتریان Customer Segments
ارزش پیشنهادی Value Proposition
مفهوم سطح بالا (High Level Concept)
راهحلها solution
حداقل محصول پذیرفتنی minimum viable product , MVP
اهداف
روش های ساخت MVP
کارپرداز
ویدئو تشریحی
صفحه فرود
وبلاگ (Blog)
شبکه اجتماعی (Social Media)
کمپین جمع سپاری مالی (Crowdfunding Campaign)
کانال ها Channels
ساختار هزینهها Cost Structure
جریان های درآمدی Revenue Streams
سنجههای کلیدی (Key Metrics)
مزیت ناعادلانه/برتری مطلق (Unfair Advantage)
چکیده
منابع