جامع ترین پاورپوینت حسابرسی مالیاتی

جامع ترین پاورپوینت حسابرسی مالیاتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین پاورپوینت حسابرسی مالیاتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت حسابرسی مالیاتی می باشد که با فرمت ppt در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب دانلود جامع ترین پاورپوینت حسابرسی مالیاتی:

تغییر قوانین مالیاتی بعد از انقلاب اسلامی ایران

تعریف مالیات

انواع مالیاتها

مالیات مستقیم

مالیات غیر مستقیم

مالیات بر مصرف و فروش

مالیات بر ارزش افزوده

اهداف دولت از گرفتن مالیات

پیشینه حسابرسی

تاریخچه حسابرسی درایران

تعریف حسابرسی

قرارداد حسابرسی

تعریف اظهارنامه مالیاتی

مواردی که در حسابرسی مالیاتی بررسی می‌شوند

مدارکی که باید در اختیار حسابرسان قرار گیرد

نحوه حسابرسی مالیاتی

مزایای حسابرسی مالیاتی

دستورالعمل حسابرسی مالیاتی

منابع

بخشی از متن:

تغییر قوانین مالیاتی بعد از انقلاب اسلامی ایران:

بعد از انقلاب و با توجه به نقصانی که در قوانین مالیاتی کشور وجود داشت و با توجه به اوضاع و احوال کشور تغییرات و قوانین بسیاری در مورد قانون مالیات های مستقیم و غیر مستقیم به تصویب رسید.

سال ۱۳۵۸ قانون مالیاتهای مستقیم ، مصوب ۲۱ اسفند ۱۳۴۵ مجلس سنا و ۲۸ اسفند ۱۳۴۵ مجلس شورای ملی ، در دست بررسی قرار گرفت و بصورت لایحه ای قانونی توسط شورای انقلاب ارائه گردید.

این قانون دارای ۳۱۹ ماده و ۱۷۵ تبصره پس از اظهار ملاحظات مجلس سنا در تاریخ روز یکشنبه بیست و یکم اسفند ماه ۱۳۴۵ در جلسه روز یکشنبه بیست و هشتم اسفند یک هزار و سیصد و چهل و پنج شمسی به تصویب مجلس شورای ملی رسید.

تعریف مالیات :

یک هزینه مالی اجباری و نوعی از مالیات است که توسط سازمان دولتی به منظور تأمین هزینه‌های مختلف عمومی به مالیات دهنده (یک شخص حقیقی یا حقوقی) دریافت می‌شود. عدم پرداخت، یا فرار یا مقاومت در برابر مالیات، طبق قانون مجازات می‌شود. مالیات‌ها از مالیات‌های مستقیم یا غیرمستقیم تشکیل شده‌اند و ممکن است به صورت پول یا معادل کار آن پرداخت شود.

بیشتر کشورها برای پرداخت نیازهای عمومی مشترک یا توافق شده ملی و کارکردهای

دولت، دارای سیستم مالیاتی هستند.

برخی از آنها نرخ درصد ثابت مالیات را بر درآمد سالانه شخصی اعمال می‌کنند، اما بیشتر مالیات‌ها بر اساس مبلغ درآمد سالانه متغیر است.

بیشتر کشورها مالیات بر درآمد شخص و همچنین درآمد شرکت را خواستار می‌شوند….

مطالعه بیشتر