دانلود جامع ترین پاورپوینت حسابرسی زیست محیطی

دانلود جامع ترین پاورپوینت حسابرسی زیست محیطی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
70,000 تومان 5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین پاورپوینت حسابرسی زیست محیطی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت حسابرسی زیست محیطی می باشد که با فرمت ppt در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست:

بررسی توصیفی حسابداری زیست محیطی

فواید موجود در حسابرسی زیست محیطی

چالش های حسابرسی زیست محیطی

حسابرسی زیست محیطی از دید صاحب نظران و محققان

ویژگی های حسابرسی زیست محیطی

مزایای حسابرسی زیست محیطی

انواع حسابرسی محیط زیست

مراحل حسابرسی محیط زیست

فرآیند حسابرسی زیست محیطی

اثرات و نتایج

منابع

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای جامع ترین پاورپوینت حسابرسی زیست محیطی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

بررسی توصیفی حسابداری زیست محیطی 

حسابرسی محیط زیست شاخه ایی از حسابداری است که به جمع آوری اطلاعات مربوط به هزینه های زیست محیطی وبه کارگیری این اطلاعات در انجام محاسبات مربوط به قیمت تمام شده کالا و خدمات میپردازد همچنین شامل مجموع فعالیت هایست که موجب افزایش توان سیستم های حسابداری در جهت شناسایی ثبت و گزارشگری آثار ناشی از تخریب و آلودگی زیست محیطی میشود حسابرسی محیط زیست که در عملکرد ، کنترل تصمیم گیری و گزارشگری به مدیران کمک میکند.

محتوای اسلاید ۷

مزایای حسابرسی زیست محیطی

الف : بهبود بازده ناشی از به کارگیری منابع سازمان و افزایش صرفه جویی در منابع.

ب : امکان استفاده از اطلاعات ارزشمند زیست محیطی برای تصمیم گیری در مورد اثرات زیست محیطی و تدوین استراتژی جدید زیست محیطی.

ج : کمک به کارکنان و مدیران در کسب آگاهی در زمینه عملکرد و رویه های زیست محیطی سازمان؛گزارش نهایی حسابرسی محیط زیست به مدیریت، به عنوان یک ابزار کنترل داخلی کمک خواهد کرد.

محتوای اسلاید ۱۴

حسابرسی محیط زیست به تنهایی تاثیر طولانی مدتی روی سازگاری و حسابرسی رعایت انطباق ندارد و سیستم های زیست محیطی میتواند مکمل و تکمیل کننده حسابرسی زیست محیطی برای ایجاد پیامدهای مثبت در طولانی مدت باشد.

مطالعه بیشتر