دانلود پاورپوینت آنتونی گیدنز در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت آنتونی گیدنز در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
80,000 تومان 6,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت آنتونی گیدنز در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت آنتونی گیدنز می باشد که با فرمت ppt در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت آنتونی گیدنز:

چکیده

مقدمه

آنتونی گیدنز

نظریه ساختاربندی

مدرنیته از نظر گیدنز

نظریه بازاندیشی

تلفیق

گیدنز و تلفیق عاملیت و ساختار

تلفیق کنش و ساختار در اندیشه گیدنزو تاثیر آن بر جامعه شناسی

گیدنز ( نقش بازاندیشی وتامل و معرفت در زندگی )

جهانی شدن

مفهوم ساختمند شدن در آرای گیدنز

نتیجه گیری

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای جامع ترین پاورپوینت آنتونی گیدنز  ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

آنتونی گیدنز

  • یکی از جامعه شناسانی که در پی تلفیق تئوریهای خرد و کلان برآمده انتونی گیدنز جامعه شناس انگلیسی است که با طرح تئوری ساخت یابی در این راه تلاش کرده است . تلاشی که ضمن به بار آوردن نتایجی کارا از انتقاد نیز به دور نبوده است . اما به هر رو با وجود انتقادهایی که بر تئوری ساخت یابی گیدنز وارد است نمی توان از آن به یکی از رایج ترین تئوریهای تلفیقی در جامعه شناسی است .

محتوای اسلاید ۱۱

انسانها عاملانی مطلع ، اهل باز اندیشی و صاحب مهارتند . گیدنز در تحلیل خود به باز اندیشی جایگاهی محوری داد بازاندیش ویژگی کلیدی جوامع مدرن است . در جوامع مدرن اعمال اجتماعی پیوسته در پرتو اطلاعات جدید مورد باز بینی قرار می گیرند .

به عبار دیگر مشخصه کلیدی جوامع مدرن عبارت است از پذیرش و گنجاندن اعمالی که هدفشان کسب دانش درباره کارکرد آنهاست تا بدین وسیله عملکرد نهادی شان افزایش یابد از زندان گرفته تا سازمانهای دولتی تولید و گنجاندن مستمر دانش جدید در فعالیتهای نهادی نیروی محرک مدرنیته است .گیدنز مدعی است که تعامل و باز خورد پیوسته میان سطح نهادی و بین فردی مشخصه مدرنیته است ….

مطالعه بیشتر