دانلود پاورپـوینت جامع پودمان ۳ کارآفرینی

دانلود پاورپـوینت جامع پودمان ۳ کارآفرینی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپـوینت جامع پودمان ۳ کارآفرینی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپـوینت جامع پودمان ۳ کارآفرینی می باشد که با فرمت ppt در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپـوینت جامع پودمان ۳ کارآفرینی :

محتوای اسلاید ۲

جلسه اول

ویژگی های تیم کاری
ایفای نقش به عنوان عضو موثر
تحلیل نقش و وابستگی فعالیت در تیم
باور به کار تیمی
تحمل شکست و ابهام

محتوای اسلاید ۵

-از نقاط قوت خود استفاده کنید: نقشی را در تیمتان پیدا کنید که به شما امکان انجام کارهایی را بدهد که به خوبی از پس آنها برمی‌آیید.

-الگوی بلبین استفاده کنید: الگوی بلبین می‌گوید که مردم تمایل دارند “نقشی” در تیم ایفا کنند. و نُه مدل نقش وجود دارد که پایه و اساس موفقیت تیم را می‌سازد.

-الگوی بن و شیتز استفاده کنید: این روش نگرشی جالب به نقشهای گروه ارائه و موثر بودن یا نبودن آن‌ها را مشخص می‌کند.

-فرم مدیریت تیمی مارگریسون مک کان را به کار ببندید: فرم مدیریت تیمی، ابزاری روان‌شناختی برای توسعه تیم است که اولویت‌بندی افراد برای جمع‌آوری اطلاعات، ارتباط با دیگران، تصمیم‌گیری، سازماندهی به خود و بقیه را می‌سنجد.

-اهداف تیم را درک کنید

-قابل اعتماد باشید

-در ارتباط برقرار کردن خوب باشید

-انعطاف‌پذیر بمانید

محتوای اسلاید ۱۰

-کارکنان سازمان ها از جنبه های مختلف رفتار و شرایط جسمانی، با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برای مثال بعضی از کارکنان فعال و بعضی دیگر کند هستند، بعضی زود یاد می گیرند و برخی دیگر مطلبی را دیرتر می آموزند، بعضی مطالب یاد گرفته شده را به سادگی به خاطر می آورند و برخی دیگر مطالب را زود فراموش می کنند. در واقع، گاهی تفاوت کارکنان سازمان در عواملی نظیر میزان فعالیت، توانایی یادگیری و خصوصیات دیگر چنان زیاد است که فاصله بین حداقل و حداکثر در آن خصیصه ها، قابل توجه می باشد

-طلاع از این یافته روانشناسی به روانشناس کار کمک می کند که در اندازه گیری ویژگی های شخصیتی داوطلبان ورود به سازمان، یا در ارزیابی عملکرد کارکنان، بتواند ویژگی های خاص فرد مورد نظر را با گروه بزرگی از همگنان او در سازمان و نیز در خارج از سازمان، مقایسه کند و مشخص سازد که وی در مقایسه با آنان در کدام قسمت از منحنی بهنجار، قرار گرفته است.

مطالعه بیشتر