پاورپـوینت ویژگی های شخصیتی کارآفرینان

پاورپـوینت ویژگی های شخصیتی کارآفرینان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
80,000 تومان 0 تومان
Warning: A non-numeric value encountered in /home/snfileco/file-folder.ir/wp-content/themes/azinfile/includes/edd.php on line 181
٪100 تخفیف

توضیحات فایل:

پاورپـوینت ویژگی های شخصیتی کارآفرینان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپـوینت ویژگی های شخصیتی کارآفرینان می باشد که با فرمت ppt در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپـوینت ویژگی های شخصیتی کارآفرینان:

ویژگی های یک کارآفرین

شما انتظار دارید شخصی که کارآفرین موفق می شود، خود اتکا و خودباور باشد. شبیه بودن ویژگی های یک کارآفرین به گروهی از نیازهای حداقلی برای کارآفرینی (علاقه شدید به پول، بردباری، نیاز به قدرت و سازماندهی خوب همگی در پایین لیست قرار دارند) ممکن است تعجب آور باشد.
مثلا، کارآفرینان “باور دارند که سرنوشتشان در دست خودشان است، و از اینکه مورد ترحم دیگران یا دستخوش حوادث قرار بگیرند امتناع می ورزند. در نتیجه  در راه اندازی پروژه ها و گرفتن ایده ها ابتکار عمل به خرج می دهند”.

باید به این نکته مهم توجه کرد که کارآفرینان ، شخصیت های منحصر بفردی نیستند که بتوان از قبل پیش بینی کرد که چه کسی کارآفرین می شود و چه کسی نمی شود. در واقع ویژگی های کارآفرینان بسیار متنوع است. هرکس بدون در نظر گرفتن سن، سابقه، جنسیت، رنگ پوست و ملیت و دیگر مشخصه ها می تواند یک کارآفرین شود و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد. کارآفرینی یک راز نیست، یک انضباط عملی است. کارآفرینی یک موهبت ژنتیکی نیست، بلکه مهارتی است که اغلب مردم می توانند بیاموزند. لزومی ندارد که شما یک شخص اسطوره ای باشید، کافیست فقط با تمام وجود بخواهید و این ویژگی ها را تقویت کنید!

ده ویژگی شخصیتی کارآفرینان

۱- مسئولیت پذیری :

کارآفرینان در قبال مسیری که آغاز کرده اند، احساس مسئولیت شخصی دارند. آن ها ترجیح
می دهند کنترل منابع شان را خود داشته باشند. کارآفرینان باید منابع را جهت دستیابی به اهداف مشخص ، استفاده کنند….

[purchase_link id=”459081″ style=”text link” color=”” text=”خرید”

مطالعه بیشتر