پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار

پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,800 تومان

توضیحات فایل:

پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار می باشد که با فرمت ppt در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپـوینت پودمان ۳ طراحی کسب و کار:

جلسه اول

کار تیمی

تیم، متشکل از افرادی با مهارت ها، دانش و تجربیات گوناگون است که متکی بهیکدیگرند و دارای تعهدی دسته جمعی در رسیدن به اهداف تیم هستند. درجۀاعتماد، اطمینان، تعهد، انسجام و هماهنگی یک تیم بیشتر از یک گروه است.

الف) یک تیم ورزشی موفق جهان را نام ببرید. دلیل موفقیت و شهرت آنها را بگویید.

ب) یک تیم ورزشی را در نظر بگیرید. این تیم را با یک گروه از دانش‌آموزان که در زمینه بازی مشغول تمرین هستند، مقایسه کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید.

۱) چرا اگر بهترین بازیکن های تیم ها جمع شوند نمی توان بهترین تیم ورزشی را تشکیل داد ؟ زیرا هر یک از آنها خود را برترین میدانند و یک روی می شوند چون باید رهبر داشته باشند.

۲) آیا بازیکن های یک تیم می‌تواند مستقل از هم کار کنند؟ چرا ؟ خیر . چون اگر مستقل از هم کار کنند تیم از بین رفته و هیچ  نتیجه مطلوبی حاصل نمیشه.

۳) آیا تیم یک هدف مشخص دارد و همه اجزا باید برای رسیدن به آن هدف کمک کنند؟ چرا؟ ) بله . چون اگر هدف نباشد موفقیتی حاصل نمی شود و در حقیقت موفقیت معنا نمی دهد.

۴) آیا اگر یکی از اعضای تیم وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد تیم به هدف خود می رسد ؟چرا؟ به راحتی و در بعضی مواقع هدف حاصل نخواهد شد چون اتحاد نیست.

۵) در یک تیم ورزشی آیا همه اعضا صلاحیت‌ها و مهارت‌های یکسان دارد ؟اگر اعضای یک تیم مشکلی پیش بیاد چه کسی آن را حل می‌کند؟ این مشکل چگونه حل میشود؟ خیر . باید با هم صحبت کنند و مشکل را حل کنند.

مطالعه بیشتر