دانلود فایل کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf

دانلود فایل کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود ارائه ی درس کارآفرینی با عنوان کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک می باشد که با فرمت pdf اسلایدوار در ۲۶ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کارآفرینی در صنعت مد و پوشاک pdf:

مد و پوشاک صنعتی جهانی است که کشوری را نمی توان یافت که آثار این صنعت در آن نمایان نباشد. در کشور ما هم اکنون برندهای جهانی، برندهای منطقه ای، برندهای داخلی و برندهای طراح محور در رقابت هستند تا سهمی از کیف پول مشتری را به خود اختصاص دهند.

کارآفرینان و سرمایه گذاران متعددی در کشور علاقمند به ورود به صنعت مد هستند تا بتوانند با خلق برندهای ملی و حتی بین المللی ارزشی مالی و کاری ایجاد کنند.

مد رسانه ای فراگیر و موثر در عصر دهکده جهانی است و نوع اسلامی آن، می تواند ابزاری برای تعامل گسترده مسلمانان با غیر مسلمانان شود. با پوشش و درست پوشیدن و جذاب پوشی ، می توان با دنیا حرف زد و نظر و نگرش وایدئولوژی را در فضایی مسالمت آمیز با طوفان رنگ و خط و نقش، انتقال داد که تأثیر گذاری بیشتری از توییت های سیاسی ونطق های آتشین دارد.

برای بررسی دقیق تر راه اندازی یک کسب و کار در صنعت پوشاک یکی از معروف ترین برند ایرانی را بررسی می کنیم.

شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده تمام صنعتی پوشاک در ایران است. سومبات هاکوپیان، بنیانگذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سال ها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تاسیس کرد. با راه اندازی تکنولوژی هزاره سوم صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. اکنون با بیش از چهار دهه تجربه، هاکوپیان دیگر فقط عرضه کننده ی یک کالا نیست، بلکه نمادی از یک برند فاخر و خوش نام ایرانی است.
شرکت هاکوپیان در حال حاضر ۸ شعبه در تهران و ۱۶ شعبه دیگر نیز در ۱۵ شهر عمدتا پرجمعیت کشور دارد…

مطالعه بیشتر