دانلود فایل هزینه های قابل قبول مالیاتی و استهلاک ppt

دانلود فایل هزینه های قابل قبول مالیاتی و استهلاک ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
100,000 تومان 8,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل هزینه های قابل قبول مالیاتی و استهلاک ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین پروژه پاورپـوینت درس کارگاه حسابداری با عنوان :هزینه های قابل قبول مالیاتی و استهلاک می باشد که با فرمت ppt در ۸۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن پاورپـوینت هزینه های قابل قبول مالیاتی و استهلاک ppt:

محتوای اسلاید ۳

هزینه های قابل قبول مالیاتی

ماده ۱۴۸ قانون مالیات های مستقیم با کمی اغراق می توان گفت مهمترین ماده قانون مالیات های مستقیم است که راجع به  هزینه هایی صحبت شده که می توان براساس آنها میزان مالیات را کاهش داد. در حسابداری هر هزینه ای برای سازمان امور مالیاتی قابل قبول نمی باشد و حتما باید هزینه انجام شده جزو هزینه هایی باشد که قانون گذار مورد به مورد بیان کرده است.

محتوای اسلاید ۴

تعریف هزینه های قابل قبول مالیاتی

هزینه های قابل قبول هزینه هایی هستند که در حدود متعارف و دارای اسناد و مدارک مثبته باشند تا مورد تایید ممیز مالیاتی قرار گیرند. یک حسابدار وقتی می تواند حرفه ای بودنش را زندگی کند که هزینه های انجام شده را بدرستی در سرفصل مربوطه انتقال دهد و بخوبی بتواند از امتیازی که سازمان امور مالیاتی قرار داده استفاده کند. البته باید در نظر داشت هزینه هایی که انجام می شود باید دارای اسناد مدارک کافی باشد تا مورد تایید سازمان امور مالیاتی قرار گیرد.

محتوای اسلاید ۲۸

-۹هزینه‌های مربوط به جبران خسارت وارده مربوط به فعالیت و دارایی موسسه مشروط بر این­که:

اولا – وجود خسارت محقق باشد.

ثانیا – موضوع و میزان آن مشخص باشد.

ثالثا – طبق مقررات قانون یا قراردادهای موجود جبران آن به عهده دیگری نبوده یا در هر صورت از طریق دیگران جبران نشده باشد.

آیین­نامه احراز شروط سه­گانه مذکور در این بند به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد.

مطالعه بیشتر