پاورپـوینت جامع بقاء در دریا

پاورپـوینت جامع بقاء در دریا
نوع فایل
ppt
حجم فایل
9mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپـوینت جامع بقاء در دریا

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپـوینت بقاء در دریا می باشد که با فرمت ppt در ۱۵۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن دانلود پاورپـوینت بقاء در دریا:

محتوای اسلاید ۴

سولاس (SOLAS) چیست:

سولاس (SOLAS) اختصار نجات جان افراد در دریا می باشد و منظور از آن مجموعه قوانین و مقررات استانداردی الزام آوری است که توسط کمیته ایمنی سازمان جهانی دریانوردی در مورد تجهیزات مورد نیاز ایمنی و نجات کیفیت تجهیزات نجات و روشها وضع شده است…

محتوای اسلاید ۷

جلیقه نجات

جلیقه نجات مهمترین و اولین وسیله نجات جان افراد در دریاست بطوریکه اگر درست پوشیده شود میتواند جان افراد را تا روزها نجات دهد البته عوامل دیگر تهدید کننده جان افراد در دریا مانند سرما و تشنگی و… وجود دارد که تنها با لایف جکت نمی توان از آن گریخت با این همه نگه داشتن خود به در ساعتها و روزهای اولیه ترک کشتی از اهمیت بسزای برخورداراست توجه باید داشت که شنا تنها حداکثر می تواند چند ساعت انسان را روی سطح آب نگه دارد بعد از آن خستگی فرجامی جز مرگ را به ارمغان نمی آورد..

محتوای اسلاید ۲۹

نکات لازم در خصوص ترک شناور

  • پیش از ترک شناور تا آنجایی که می توانید لباس بپوشید
  • اگر مجبور به به ترک کشتی شوید و در مضیقه وقت نباشید سعی کنید از پریدن خوداری کنید بلکه با استفاده از پله راهنما پایین بیایید.
  • چنانچه چاره ای جز پریدن ندارید از آن قسمت که حداقل بلندی را دارد اقدام کنید
  • پیش از پریدن از عدم وجود موانع مطمئن شوید.
  • از پریدن در نزدیکی پاشنه در صورتی که پروانه در حال گردش است خوداری کنید زیرا جریان آب ایجاد شده شما را بسمت پروانه سوق می دهد.
  • از سمت جریان آب و باد خود را پرت کنید در غیر این صورت احتمال دارد کشتی با سرعت بیش از شنا کردن بسمت شما کشیده شود..

مطالعه بیشتر