دانلود خلاصه کتاب گردشگری الکترونیکی دیمیتریوس بوهالیس

دانلود خلاصه کتاب گردشگری الکترونیکی دیمیتریوس بوهالیس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب گردشگری الکترونیکی دیمیتریوس بوهالیس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه برخی فصول کتاب گردشگری الکترونیکی نویسنده: دیمیتریوس بوهالیس می باشد که با فرمت pdf در ۱۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول خلاصه کتاب گردشگری الکترونیکی دیمیتریوس بوهالیس:

۱٫ آشنایی با فناوری های اطلاعات و ارتباطات ICT

۲٫ گردشگری الکترونیک

۳٫ تاثیر ICT بر صنعت جهانگردی

۴٫ کاربردهای فناوری اطلاعات در گردشگری

۵٫ مدیریت عملیات و کانال توزیع در گردشگری

۶٫ خطوط هواپیمایی الکترونیکی

۷٫ مهمانداری الکترونیکی

۸٫ تورگردانهای الکترونیکی

۹٫ دفاتر خدمات مسافرتی الکترونیکی

۱۰ . مقاصد الکترونیکی

فناوری های اطلاعات و ارتباطات توانایی سازمان ها در مدیریت منابع را بهبود بخشیده، بهره وری آنها را افزایش داده، خط مشی های آنها را تغییر داده، محصولات آنها را بازاریابی نموده و مشارکت آنها را با تمام ذینفعان یعنی مصرف کنندگان، عرضه کنندگان، سازمان های بخش عمومی، گروه های مرتبط و غیره توسعه می بخشد. ICT ها همچنین سازمان ها را قادر می سازند تا از لحاظ جغرافیایی گسترش یافته و فعالیتهای خود را در سطح منطقه ای، ملی، جهانی هماهنگ سازند.

ICT ها همچنین به توسعه عملیاتی کمک کرده و مدیریت منابع بیشتری را امکان پذیر می سازند و در نتیجه توسعه، ادغام، یادگیری و رشد را به طور کلی تسهیل می نمایند. ابزارهای تکنولوژیکی، ابزاری بی مانند برای کنترل و هماهنگی مدیریتی می باشند. در نتیجه آنها نه تنها توسعه را تسهیل می کنند بلکه اغلب موجب ایجاد آن می گردند. مثلا هتل های زنجیره ای به دلیل توانایی شان در کنترل و هماهنگ کردن فعالیت های خود در مکان های دور دست و در مقیاس وسیع تر، قادر به توسعه می باشند.

مهم تر این که ICT ها به گسترش و حفظ رقابت سازمانی و مزیت رقابتی کمک می نمایند. نوآوری مستمر در کاربرد سخت افزار، نرم افزار و بکارگیری کامپیوتر در شبکه بدین معنی است که تنها سازمان های پویایی که نیاز ذینفعان خود را ارزیابی نموده و به نحو کارآمد و اثربخش به آنها پاسخ می گویند قادر به انجام رقابت و حفظ موقعیت خود در دراز مدت می باشند…

مطالعه بیشتر