نقشه اتوکد شهر جدید بهارستان با فرمت dwg

نقشه اتوکد شهر جدید بهارستان با فرمت dwg
نوع فایل
dwg
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نقشه اتوکد شهر جدید بهارستان با فرمت dwg

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین نقشه اتوکد شهر جدید بهارستان می باشد که با فرمت dwg تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود نقشه اتوکد شهر جدید بهارستان با فرمت dwg:

امروزه نقشه های اتوکد به عنوان ابزار اصلی طراحی و در نتیجه آن برنامه ریزی و مدیریت شهری شناخته می شوند. این نقشه ها به عنوان داده های پایه طراحی و برنامه ریزی شهری هستند که با در اختیار داشتن آن ها بسیاری از مطالعات، طرح ها و پروژه های شهری قابل انجام است.

نقشه اتوکد شهر بهارستان شامل لایه های اطلاعاتی:

کاربری اراضی،شبکه معابر، محله، تیپولوژی، بافت، اسکلت، طبقات، قیمت، کیفیت، مالکیت، نما

شهر جدید بهارستان:

یکی از شهرهای برنامه‌ریزی‌ شده اقماری است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان و در مسیر جادهٔ اصفهان-شیراز قرار گرفته‌ است. و در دامنهٔ شمالی رشته‌کوه کم‌ارتفاعی به نام لاشْتَر قرار گرفته‌ است.

این شهر در برنامه‌ریزی‌های مربوط به اسکان و شهرسازی استان اصفهان برای جذب سرریز جمعیت شهر اصفهان در نظر گرفته شده‌ است.

طرح اصلی شهر جدید بهارستان در سال ۱۳۷۲ خورشیدی به تأیید رسید و ساخت آن در سال ۱۳۷۶ آغاز شد. در سال ۱۳۸۴ این شهر دارای شهرداری شده و جمعیت آن حدود ۶۰ هزار نفر تخمین زده شد.

این شهر در حال حاضر از سه فاز تشکیل شده‌ است که فاز یک و دو آن کامل شده و فاز سه در حال ساخت هست. از خیابان‌های اصلی این شهر می‌توان به خیابان‌های الفت، آزادی، ولیعصر، فروردین، اردیبهشت و ایثار اشاره نمود.

مطالعه بیشتر