پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف

پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
90,000 تومان 6,800 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف در قالب فایل ppt و در ۴۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع مختلف

محتوای اسلاید ۲:

نانوتکنولوژی چیست؟

فناوری نانو یکی از مدرنترین فناوری های روز دنیاست که دارای خصوصیاتی منحصر به فرد با کاربردهایی در تمام زمینه های علم و فناوری است. همین کاربردهای وسیع فناوری نانو که از آن به عنوان ویژگی بین رشته ای بودن (cross  science)  فناوری نانو یاد می شود عامل مهمی در فراگیر شدن این  پدیده جدید است. از طرفی توجه روز افزون بشر به این فناوری فقط ناشی از تازگی آن و کنجکاوی بشر برای دانستن آنچه نمی داند نیست بلکه به دلیل قابلیت ویژه ای است که این فناوری پیش روی انسان قرار میدهد و دستیابی به آنها جز از این راه ممکن نیست.

محتوای اسلاید ۳:

همانطور که می دانیم اختراع ماشین بخار شروع اولین انقلاب صنعتی بود؛ دانشمندان ساخت ترانزیستورها را آغاز انقلاب صنعتی دوم می دانند؛ هم اکنون باید بپذیریم که در انقلاب سوم صنعتی هستیم! چرا که بر خلاف گذشته سه مولفه یعنی فناوری نانو IT و پروژه ژنوم انسانی همزمان شکل دهنده سومین انقلاب صنعتی هستند.

البته روند رو به رشد کنونی نشان می دهد که فناوری نانو در حال پیشی گرفتن از رقبای سرسخت خود است و می خواهد یکه تاز عرصه انقلاب صنعتی سوم باشد؛ آیا در عمل چنین اتفاقی خواهد افتاد؟

مطالعه بیشتر