دانلود جزوه درس روشهای استخراج روباز دکتر محسن طاهری مقدر pdf

دانلود جزوه درس روشهای استخراج روباز دکتر محسن طاهری مقدر pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
90,000 تومان 7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس روشهای استخراج روباز دکتر محسن طاهری مقدر pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه درس روشهای استخراج روباز دکتر محسن طاهری مقدر در قالب فایل pdf شامل سه فصل شامل فصول ۱- مقدمه ۲- پارامترهای اقتصادی ۳- توصیف پیکره کانسار و در مجموع ۴۳ صفحه اسلایدوار تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه درس روشهای استخراج روباز دکتر محسن طاهری مقدر pdf

روش متداول برای توصیف پیکره کانسار استفاده از اطلاعات حاصل از حفاری مغزه گیری الماسه است. اطلاعات حاصله به تفضیل مورد مطالعه قرار می گیرند و اطلاعات مربوط به آن ثبت می شوند.
• با استفاده از این اطلاعات به همراه دانسته هایی از وضعیت زمین شناسی محل و سایر عوامل، زمین شناس معدنی شروع به ساخت نمایش سه بعدی از پیکره کانسار می کند. هدف از این کار کمی کردن اندازه، شکل و توزیع جنبه های زمین شناسی است.
• توزیع عیار با سنگ شناسی، دگرسانی، ساختار و غیره مرتبط می شود. نتیجه برآورد موجودی کانی یا ذخیره زمین شناسی است.
• در این فصل برخی تکنیک های اصلی در رابطه با تعیین کانی موجود مورد بررسی قرار می گیرند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلای

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰  تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر