دانلود فایل pdf ترجمه مبانی شیمی تجزیه اسکوگ

دانلود فایل pdf ترجمه مبانی شیمی تجزیه اسکوگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
100,000 تومان 7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf ترجمه مبانی شیمی تجزیه اسکوگ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل pdf ترجمه مبانی شیمی تجزیه اسکوگ ترجمه شده توسط گروهی از دانشجویان در قالب فایل pdf و در ۲۰۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود فایل pdf ترجمه مبانی شیمی تجزیه اسکوگ

پایان امتیاز برای آرگنتومتریک تیتراسیون

شیمیایی، پتانسیومتری، و امپرو متریک در مرحله آخر در تیتراسیون با نیترات نقره استفاده می شوند. در این بخش، ما یکی از روش های شیمیایی شاخص را توصیف می کنیم. در تیتراسیون پتانسیومتری، اختلاف اندازه گیری شد. منحنی titrant پتانسیل بین یک الکترود نقره و یک الکترود مرجع به عنوان یک تابع از حجم ۴ نشان داده شده و به دست آمده است. تیتر پتانسیومتری -۱۷ ،۳-۱۷ ،۲- تیتراسیون شبیه به آن در شکل ۱۷ بحث شده است. در تیتراسیون امپرو متریک ، جریان تولید بین یک جفت الکترود نقره ای به C در بخش ۲۱ در نظر B- اندازه گیری و رسم شده است.

روش امپرو متریک در بخش ۴۲۳ titrant عنوان تابعی از حجم گرفته شده است. شاخصهای شیمیایی تولید یک تغییر رنگ و گاهی اوقات ظاهر و یا ناپدید شدن کدورت در محلول بودن دوز می باشد. الزامات مورد نیاز برای یک شاخص برای تیتراسیون بارش هستند که (۱) تغییر رنگ یا آنالیت و ( ۲) تغییر رنگ باید در قسمت شیب دار از titrant تابعی از -P باید بیش از یک طیف محدود در ۳، ما می بینیم که تیتراسیون یدید با – تیتراسیون منحنی برای آنالیت رخ می دهد. به عنوان مثال، در شکل ۱۷ ۱۲,۰ باید نقطه پایان رضایت بخش باشد. توجه داشته – در حدود ۴,۰ PAG هر شاخص سیگنال در محدوده ۶,۰ محدود – باشید که، در مقابل، سیگنال نقطه پایان برای تیتراسیون کلرید می توان به ورزش در حدود ۴,۰ شود.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰  تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر