جزوه اسناد تجاری (چک، سفته ،برات) استاد فرشید فرحناکیان

جزوه اسناد تجاری (چک، سفته ،برات) استاد فرشید فرحناکیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,600 تومان

توضیحات فایل:

جزوه اسناد تجاری (چک، سفته ،برات) استاد فرشید فرحناکیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه اسناد تجاری (چک، سفته ،برات) استاد فرشید فرحناکیان در قالب فایل pdf و در ۵۸ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه اسناد تجاری (چک، سفته ،برات) استاد فرشید فرحناکیان

جزوه ای از رشته حقوق درباره اسناد تجاری استاد فرشید فرحناکیان را برای شما دانشجویان محترم آماده دانلود کرده ایم. اسناد تجاری (چک ، سفته ، برات) اسناد تجاری اسنادی هستند که دو مشخصه ذیل را توأمان داشته باشند : اسناد تجاری اسنادی هستند که دو مشخصه ذیل را توأمان داشته باشند :

الف) متضمن طلب پولی کوتاه مدت یا بدون سررسیدند.

ب) قابل نقل و انتقال هستند.

اسنادی که این دو مشخصه را توأمان  دارند عبارتند از چک ، سفته ، برات اکنون تعریف مختصری از اسناد تجاری بیان می داریم :

الف) برات : در قانون تجارت تعریفی برای برات ارئه نگردیده است ولی نظریه دکترین و رویه حقوقی برات را اینگونه تعریف کرده اند ، عبارت است از نوشته ای که به موجب آن شخص صادر کننده به دیگری دستور می دهد مبلغ معینی وجه نقد را عندالمطالبه یا در مورد معین به شخصی که برات در وجه یا حواله کرد اوصادر شده بپردازد.

ب) سفته : نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده در مقابل دارنده تعهد می کند که مبلغ معینی وجه نقد را عند المطالبه یا در مورد معین پرداخت کند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰  تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر