دانلود جزوه تربیت بدنی ۱ دکتر صدرالدین شجاعی در قالب pdf

دانلود جزوه تربیت بدنی ۱ دکتر صدرالدین شجاعی در قالب pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 0 تومان
Warning: A non-numeric value encountered in /home/snfileco/file-folder.ir/wp-content/themes/azinfile/includes/edd.php on line 181
٪100 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جزوه تربیت بدنی ۱ دکتر صدرالدین شجاعی در قالب pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه تربیت بدنی ۱ دکتر صدرالدین شجاعی در قالب فایل pdf و در ۵۰ صفحه در هشت جلسه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر فهرست جلسات تدریس شده را مشاهده میکنید.

جلسه اول: تعریف تربیت بدنی

جلسه دوم: هدف تکامل جسمانی

جلسه سوم: آمادگی جسمانی و تاثیرات آن

جلسه چهارم: انعطاف پذیری

جلسه پنجم: استقامت

جلسه ششم: چابکی

جلسه هفتم: انعطاف پذیری

جلسه هشتم: دویدن

تربیت بدنی فرآیندی آموزشی و تربیتی است که هدف آن تکامل همه جانبه انسان در طول زندگی است به عبارتی تربیت بدنی بخشی از تعلیم و تربیت است که به وسیله حرکت و ورزش جریان رشد را در تمام ابعاد انسانی تسهیل و هماهنگ میکند و در نهایت به شکوفایی استعدادهای مطلوب فرد کمک خواهد کرد. در این میان تربیت بدنی با ورزش ارتباط تنگاتنگی دارد. پس این مشخص میکند که تربیت بدنی واژه جدا و ورزش نیز واژهای جداست هر چند در مواردی با هم شباهت دارند. باید توجه کرد که توجه اساسی تربیت بدنی و ورزش به فعالیت های جسمانی توام با قوانین و مقررات است. که در چارچوب این قوانین و مقررات است که افراد با یکدیگر به رقابت میپردازند.

دانلود جزوه تربیت بدنی ۱ دکتر صدرالدین شجاعی در قالب pdf

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر