دانلود جزوه حقوق مدنی ۳ قواعد عمومی قراردادها

دانلود جزوه حقوق مدنی ۳ قواعد عمومی قراردادها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
90,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه حقوق مدنی ۳ قواعد عمومی قراردادها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه حقوق مدنی ۳ قواعد عمومی قراردادها در قالب فایل pdf و در ۴۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه حقوق مدنی ۳ قواعد عمومی قراردادها

حقوق مدنی ۳، یکی از مهم‌ترین دروس دانشگاهی و از منابع استخراج سوالات کلیدی و پرتکرار جهت آزمون‌های سراسری، اعم از: وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی و… به شمار می‌رود. اهمیت درس حقوق مدنی ۳ از آن جهت است که در آن اقسام عقود معرفی شده و شرایط صحت معاملات به طور کلی تشریح می‌شود.
درس حقوق مدنی ۳ در دانشگاه‌های مختلف و استقبال دانشجویان و داوطلبان حقوقی، تصمیم گرفتم که برای این درس که داوطلبان برای فراگیری آن دچار مشکل بوده و متأسفانه به منبع جامع و ساده‌ فهم دسترسی نداشته و بعضاً درگیر تَشَتُّت منابع می‌شوند جزوه‌ی کاملی رو تهیه کنم که شرحِ روان و بیانی ساده دارد. سعی بر آن شده که جامعیت در کنار اختصار بنشیند و مطالب به نحوی تدوین شود که نظم منطقی آن به سردرگمی تبدیل نشود. مطالعه‌ این جزوات به دانشجویان و علی‌الخصوص داوطلبان شرکت در آزمون‌های تخصصیِ حقوقی مانند آزمون‌های کارشناسی ارشد، وکالت، قضاوت و سردفتری، توصیه می‌شود.

منابع درس:

١- قواعد عمومی قراردادها (دوره ۵ جلدی) دکتر ناصر کاتوزیان
٢- اعمال حقوقی دکتر ناصر کاتوزیان
٣- حقوق مدنی دآتر سید حسن امامی
۴- حقوق مدنی ٣ دکتر مهدی شهیدی
۵- تشکیل قراردادها و تعهدات دکتر مهدی شهیدی
۶- سقوط تعهدات دکتر مهدی شهیدی
و….

مطالعه بیشتر