دانلود فایل pdf جزوه درس فیزیوپاتولوژی قلب

دانلود فایل pdf جزوه درس فیزیوپاتولوژی قلب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل pdf جزوه درس فیزیوپاتولوژی قلب

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس فیزیوپاتولوژی قلب (فشار خون) دو فایل در قالب pdf و در مجموع ۳۷ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود فایل pdf جزوه درس فیزیوپاتولوژی قلب

اهمّیّت فشار

یکی از مهمترین variable (متغیّر) هایی که در بدن ما وجود دارد و یکی از مهمترین پارامترهایی که ما اندازه می گیریم فشار خون است. اهمّیّت آن از این نظر است که هم پایین آمدن آن از حد مشخصی خطرناک است (چرا؟ چون گفتیم خون برای جریا و ا کردن perfusion اعضای حیاتی باید یک فشاری پشتش باشد. اگر فشار از حدی پایین ترآمد،به آن hypotension گویندکه در مراحل شدیدتر به شوک معروف است.) پس فشار خون مهم است که در یک range حفظ شود علاوه بر عوارض خون افت فشار خون افزایش فشار (hypertension) هم عوارض خود را دارد.

می دانید که ما همیشه فشارمان نرمال نیست، مثلاً : فرد کمی استرس پیدا میکند و فشارش می رود بالا و یا مقداری relax می شود که فشارش می آید پایین؛ که بدن فرد باید خود را با تغییرات فشار به بالا و پایین تطابق دهد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر