دانلود جزوه پزشکی مسیرهای پیام رسانی در سلول

دانلود جزوه پزشکی مسیرهای پیام رسانی در سلول
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
90,000 تومان 7,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه پزشکی مسیرهای پیام رسانی در سلول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه پزشکی مسیرهای پیام رسانی در سلول در قالب فایل pdf و در ۳۸ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید

دانلود جزوه پزشکی مسیرهای پیام رسانی در سلول

در سال های اخیر، یکی از کانون های مورد توجه پژوهشگران علوم پایه و بالینی، مسیرهای پیام رسانی سلولی و عناصر دخیل در این روندهای پیچیده و جذاب بوده است. مبحث مسیرهای پیام رسانی سلولی، در اکثر قریب به اتفاق رشته های علوم پایه و بالینی پزشکی به یکی از موضوعات اصلی تبدیل گردیده است و کمتر کتابی می توان یافت که در آن اشاره ای به این مبحث نشده باشد.

گستره این مبحث را می توان در علومی چون ژنتیک، اندوکرینولوژی، بیوشیمی، پاتولوژی، میکروبیولوژی و سایر رشته های پزشکی پایه و بالینی دنبال کرد. به جرات می توان گفت که هیچ یک از شاخه های علوم پزشکی بی نیاز از اصول این مبحث نیستند و Cross Talking و به عبارت دیگر گفتگوی متقابل سلول ها و بافت های بدن، مرهون این مسیرهای پیام رسانی است.

در این جزوه سعی شده است تا در حد امکان ایجاد و ارسال پیامهای سلولی همراه با شکل توضیح داده شود و ارتباط با یکدیگر شرح داده شود. امید است تا حد زیادی نیازهای علمی سیگنالیک سلولی در مباحث سلولی و مولکولی را بیان نماید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر