پاورپوینت تشخیص و درمان بیماریهای پوستی عفونتهای باکتریایی

پاورپوینت تشخیص و درمان بیماریهای پوستی عفونتهای باکتریایی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
90,000 تومان 7,700 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تشخیص و درمان بیماریهای پوستی عفونتهای باکتریایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت تشخیص و درمان بیماریهای پوستی عفونتهای باکتریایی در قالب فایل ppt و در ۵۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت تشخیص و درمان بیماریهای پوستی عفونتهای باکتریایی

هر یک از ما در طول زندگی به یکی از انواع بیماری‌ها و آسیب‌های پوستی مبتلا شده‌ایم. چرا که طیف وسیعی از انواع بیماری‌های پوستی وجود دارد که از نظر علائم و شدت بسیار متفاوت هستند. علت بروز برخی از آن‌ ها محیط است در حالی‌که برخی دیگر ممکن است ژنتیکی باشند. می‌توانند اثرات موقت یا دائمی داشته باشند و حتی در مواردی در دسته بیماری‌های تهدید کننده زندگی در نظر گرفته شوند. بنابراین نباید حتی جزئی‌ترین بیماری یا آسیب پوستی را نادیده گرفت و بهتر است در اولین فرصت با یکی از پزشکان متخصص پوست و مو در این مورد مشورت کرد.

محتوای اسلاید ۱۱:

باد سرخ :

– شکل حاد و التهابی سلولیت است که نسبت به سلولیت سطحی تر بوده و درگیری لنفاوی وجود دارد

– شایعترین عامل مولد آن استرپتوکک ها هستند

– شروع آن ناگهانی بوده و علائم آن بی حالی ، درد عضلانی ، لرز و تب بالا میباشد

– شایعترین محل درگیری ساق پا است

– یک یا چند نقطه قرمز ، سفت و حساس در لمس به سرعت بزرگ میشود و لکه سفت و شدیدا اریتماتو ، داغ ، براق و با حدود نامنظم و کاملا واضح و کناره های برآمده  ایجاد میکند ( نمای پوست پرتقال )

– رنگ ضایعه تیره و شدیدا اریتماتو میشود

– خارش ، سوزش ، حساسیت در لمس و درد ممکن است متوسط تا شدید باشند

درمان :

– آنتی بیوتیک خوراکی

– استراحت در بستر و بالا آوردن اندام مبتلا

مطالعه بیشتر