دانلود نمونه سوالات آزمون طب سنتی ایرانی در قالب word

دانلود نمونه سوالات آزمون طب سنتی ایرانی در قالب word
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نمونه سوالات آزمون طب سنتی ایرانی در قالب word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود نمونه سوالات آزمون طب سنتی ایرانی در قالب word قابل ویرایش همراه با پاسخنامه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود نمونه سوالات آزمون طب سنتی ایرانی در قالب word

طب ایرانی مجموعه علوم نظری و علمی است که در تشخیص ، پیشگیری و درمان بیماری های جسمی و روحی به ما کمک میکند. طب ایرانی تقریبا به ۳۰۰۰ سال قبل بر می گردد. کتاب های طب ایرانی افرادی چون زکریای رازی و مخصوصا ابن سینا شهرت زیادی دارد تا جایی که در دانشکده های اروپایی و آسیایی توسط اساتید تدریس  می شوند و با استفاده از همان روش ها توانسته اند متدهای  جدیدی را به دست بیاورند . اصول طبابت در این آثار طب ایرانی، بر چهار طبیعت مزاج انسان یا اخلاط بوده از جمله: بلغم، صفرا، سودا و خون و نیز بر گرمی و سردی مزاج استوار است.

طب ایرانی برای پیشگیری از بیماریها به روش زندگی صحیح تاکید دارد . طب ایرانی بر این اص که بر افراد لازم است تا تغذیه ای متناسب با مزاج و چگونگی مشخصات خود داشته باشند، بنا شده است . طب ایرانی معتقد است، هر فرد اگر طبیعت مزاج یا ارگانیسم بدنش را نسبت به غذاهای سرد ‏یا گرم تشخیص دهد و در مصرف آنها زیاده روی نکند وتعادل را برقرار کند دچار عوارض گوارشی ‏و … نخواهد شد.‏ طب ایرانی بیماری ها را به ۳ دسته ی بیماری های سوء مزاجی، سوء ترکیبی و بیماری های تفرق و اتصال تقسیم می کند.

منابع رشته دکتری طب ایرانی:

نام نویسندهنام  کتاب
حکیم فریدالدین۱-طب فریدی
فخر رازی۲-حفظ البدن
زکریای رازی۳-الحاوی
حکیم می سری۴-دانشنامه در علم پزشکی
اسماعیل گرگانی۵-ذخیره خوارزمشاهی
ابوریحان بیرونی۶-الصیدنه فی الطب
ابن سینا۷-قانون در طب
زکریای رازی۸-قصص وحکایت المرضی
حکیم کرمانی۹-جوامع العلاج

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر