دانلود نمونه سوالات درس آناتومی با پاسخ نامه در قالب word

دانلود نمونه سوالات درس آناتومی با پاسخ نامه در قالب word
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
90,000 تومان 7,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نمونه سوالات درس آناتومی با پاسخ نامه در قالب word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود نمونه سوالات درس آناتومی با پاسخ نامه در قالب word شامل نمونه سوالات چهارگزینه ای فصل به فصل همراه با پاسخ آن در انتهای همه فصول تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود نمونه سوالات درس آناتومی با پاسخ نامه

درس آناتومی به دلیل اهمیت درس آناتومی هم برای دوستانی که در طول ترم آناتومی دارند و هم برای دوستانی که برای آزمون جامع علوم پایه آماده می شوند،مطلب ارائه شده است. در علم پزشکی در ابتدای امر شناسایی ساختار های طبیعی بدن بسیار مهم است. بعلاوه با یادگیری صحیح اون در بررسی برخی یافته های پاراکلینیکی مثل MRI یا CT scan موفق تر خواهیم بود.ممکن است در طول دوران علوم پایه مکررا این جمله را بشنوید که یادگیری آناتومی صرفا برای  افرادی لازم است که دوست دارند جراح شوند. اما تا وقتی شما آناتومی بخش های مختلف بدن را یاد نگرفته باشید نمیتوانید در بخش بالینی به معاینات صحیح و دقیق بپردازید.

یکی دیگر از ویژگی های درس آناتومی این است که باید  تصویرسازی مناسبی از بدن در ذهن خود داشته باشید بنابراین یک توصیه اساسی در مطالعه آناتومی این است که پس از خواندن مطالب با مراجعه به اطلس به تثبیت آن در ذهن خود کمک کنید هچنین قبل از کلاس های عملی تشریح به مطالعه ناحیه ای که تشریح خواهد شد بپردازید.

آناتومی علم مطالعه ساختار بدنه که به سه شاخه تقسیم می‌شه:

– آناتومی ماکروسکوپی ( یا همون کالبدشناسی)
– آناتومی میکروسکوپی (یا همون بافت‌شناسی)
– آناتومی تکاملی (یا همون جنین‌شناسی)

اما این روزا منظورمون از آناتومی همون اولیه  یعنی کالبدشناسی!
وقتی میگیم ماکروسکوپی یعنی وقتی چشم‌هات غیر مسلح باشه

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰  تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر