دانلود جزوه بیوشیمی کلیه و مجاری ادراری در قالب pdf

دانلود جزوه بیوشیمی کلیه و مجاری ادراری در قالب pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه بیوشیمی کلیه و مجاری ادراری در قالب pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه بیوشیمی کلیه و مجاری ادراری در قالب pdf در قالب فایل pdf و در ۹۹ صفحه اسلایدوار با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه بیوشیمی کلیه و مجاری ادراری در قالب pdf

بیوشیمی ادرار: ادرار مایعی است که به وسیله کلیه ها از خون جدا شده و به وسیله مجاری ادراری به مثانه برده می شود. ادرار شامل مواد معدنی مثل کلریدها، سولفاتها و فسفاتها و  مواد  آلی مثل اوره، اسید اوریک و کراتینین می باشد ولی قسمت عمده آن  از آب تشکیل شده.

این بخش از قسمت های مهم تشخیصی است که با نمونه ادرار و بررسی آن می توان به بیماریهای کلیوی ، اختلالات همولیتیک ، بیماری های متابولیک و اختلالات مجاری ادراری و مثانه و وجود عفونت پی برد. به این صورت که در این بخش پس از دریافت نمونه از نظر ظاهری مورد بررسی قرار می گیرد و رنگ، بو، میزان شفافیت و وزن مخصوص  و PH  ادرار گزارش می شود و در صورت درخواست پزشک کشت ادرار انجام می شود.

فهرست مطالب:

  1. ۱- تعادل اسید و باز
  2. ۲-بیوشیمی آب و مایعات بدن
  3. ۳- بیوشیمی کلیه و تشکیل ادرار
  4. ۴- تست های آزمایشگاهی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر