دانلود جزوه و نمونه سوالات پرستاری داخلی – جراحی

دانلود جزوه و نمونه سوالات پرستاری داخلی – جراحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
90,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه و نمونه سوالات پرستاری داخلی – جراحی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه و نمونه سوالات پرستاری داخلی – جراحی از منبع کتاب نکات طلایی ارشد پرستاری د. شوکتی و بانک سوالات د. نوقابی در قالب فایل pdf و در ۳۰ صفحه تایپ شده و با کیفیت خوب تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. 

دانلود جزوه و نمونه سوالات پرستاری داخلی – جراحی

رشته پرستاری داخلی جراحی شاخه ای از رشته پرستاری است که به تربیت پرستاران متبحر، آگاه و توانمند به مراقبت از بیماری در مواجهه با مشکلات و بیماریهای داخلی و جراحی می پردازد. رشته پرستاری داخلی جراحی تا سال ۹۲ به عنوان گرایشی از رشته ارشد پرستاری مطرح بود و علاقه مندان صرفاً از طریق ورود به رشته پرستاری می توانستند وارد این رشته شوند، اما از کنکور ارشد ۹۲، این رشته به صورت مستقل در مجموعه رشته های ارشد علوم پزشکی به جذب دانشجو برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ پرداخته است.
در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی (سرفصل) و تعداد واحدها، دانشگاههای پذیرنده دولتی و معرفی رشته های دکترای پرستاری (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر