دانلود جزوه و نکات پرتکرار روان پرستاری در قالب فایل PDF

دانلود جزوه و نکات پرتکرار روان پرستاری در قالب فایل PDF
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
80,000 تومان 6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه و نکات پرتکرار روان پرستاری در قالب فایل PDF

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه و نکات پرتکرار روان پرستاری در قالب فایل PDF تهیه شده از کتاب نکات طلایی ارشد پرستاری دکتر شوکتی و بانک سوالات پرستاری دکتر نوقابی و در ۲۰ صفحه تایپ شده و با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه و نکات پرتکرار روان پرستاری در قالب فایل PDF

یکی از گرایش‌های پرطرفدار میان دانشجویان ارشد پرستاری، رشته کارشناسی ارشد روان پرستاری است. ایده‌آل بودن و یا نبودن بازار کار در هر رشته‌ای تا حدود زیادی به توانمندی‌ها، سطح دانش و علم دانش‌آموخته آن رشته بستگی دارد؛ بنابراین برای موفقیت در این رشته و گرفتن سهم بیشتری از بازار کار آن، باید قادر باشید آموخته‌هایتان را با اصول ارتباطات انسانی تلفیق کنید. دانش آموخته‌های رشته ارشد روان پرستاری باید با کسب مهارت و تجربه کافی در زمینه مراقبت‌ها و مهارت‌های پرستاری، به افرادی که دچار اختلالات روانپزشکی هستند خدمت کنند؛ بنابراین علی رغم بازار کار گرایش ارشد روان پرستاری، بهتر است قبل از انتخاب آن، سطح علاقه، روحیه و توانمندی‌های خود را برای ورود به این رشته نیز بسنجید. علاوه بر رشته ارشد روان پرستاری، در مقطع ارشد می‎توانید گرایش‌های دیگری را نیز دنبال کنید.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر