دانلود جزوه درس مایکروویو تالیف دیوید پوزار در قالب PDF

دانلود جزوه درس مایکروویو تالیف دیوید پوزار در قالب PDF
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس مایکروویو تالیف دیوید پوزار در قالب PDF

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه درس مایکروویو تالیف دیوید پوزار در قالب PDF از دروس مهندسی مایکروویو و در ۱۰۵ صفحه تایپ شده با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود جزوه درس مایکروویو تالیف دیوید پوزار در قالب PDF

مطالبی که در پیشِ رو دارید نسخه ی اول جزوه ی درس مایکروویو است که برای بهره برداری دانشجویان و به منظور تسهیل در یادگیری و نکته برداری در کلاس درس تهیّه گردیده است. این جزوه حاوی مطالب اصلی درس همراه با مثالها و نمونه سوالات امتحانی است که البته نکات ریزتر و مثالهای اضافه باید در کلاس و توسط دانشجو یادداشت شود. لاز

به ذکر است که مطالعه تنها این جزوه برای فهم و یادگیری کامل درس و اخذ نمره خوب کافی نیست و دانشجو باید حتماً به مراجع عنوان شده مراجعه نماید و مطالعات تکمیلی داشته باشد. این نوشتار نسخه اولیه است و مطمئناً دارای نقایصی است که می تواند با پیشنهادهای سودمند دانشجویان تکامل بیشتری یابد.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر