دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل اعرابی

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل اعرابی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل اعرابی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل مولف : گرگ ال.استوارت – کنت جی.بروان مترجم : سیدمحمد اعرابی – مرجان فیاضی می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل اعرابی (طراحی شغل):

چگونه طراحی استراتژیک وظایف کاری می تواند وضعیت سازمان را بهبود بخشد؟

تفکیک، کارگران باید مجموعه وظایف مشابهی ر ا انجام دهند تا بتوانند در انجام آن کار، تخصص پیدا کنند.
یکپارچگی، که به هماهنگی تلاش های کارکنان توجه می کند.
بکارگیری صحیح تفکیک و یکپارچگی، منجر به افزایش بهره وری و رضایت مشتریان سازمان می شود.
شرکت گور به منظور تشویق نوآوری و کیفیت، به کارکنان خود، آزادی عمل در تصمیم گیری داده است. معمولا” کارگران گور، شغل های مشخص و تعریف شده ای ندارند.
کارگران بطور ساده شریک یکدیگر نامیده می شوند.
تفکیک در گور توسط تیم های پویا به دست آمده است.

طراحی استراتژیک کار، چگونه امکان پذیر است

طراحی استرتژیک کار در جهت بالا بردن بهره وری سازمان

دو عنصر اساسی طراحی کار – خود مختاری و وابستگی

خود مختاری

خود مختاری مبین میزان آزادی و استقلالی است که برای برنامه ریزی و انجام وظایف شغلی به هر کارمند داده می شود. خودمختاری بیشتر دو مزیت بالقوه برای سازمان ها دارد: مزیت اول راجع به اطلاعات است. در بیشتر موارد کارگران خط تولید به محصولات تولید شده و مشتریان نزدیک هستند؛ بنابر این اطلاعاتی دارند که یک مدیر ندارد.

وابستگی مبین میزان و درجه ای است که اقدامات و پیامد های کاری فرد، تحت تاثیر اقدامات دیگران قرار گیرد. زمانی که وابستگی اندک است، افراد به تنهایی کار می کنند.

وابستگی اغلب با بهبود عملکرد در ارتباط است. زمانی که وابستگی بالا است، افراد برای انجام وظایف، مسئولیت بیشتری احساس می کنند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در واتساپ شماره ۰۹۱۲۰۹۵۵۲۰۶ با ما در تماس باشید تا مشکلات خرید شما بررسی شود.

مطالعه بیشتر