دانلود جامع ترین جزوه انقلاب اسلامی دانشگاه علم و فرهنگ

دانلود جامع ترین جزوه انقلاب اسلامی دانشگاه علم و فرهنگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
80,000 تومان 6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین جزوه انقلاب اسلامی دانشگاه علم و فرهنگ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین جزوه انقلاب اسلامی دانشگاه علم و فرهنگ می باشد که با فرمت پی دی اف در ۷۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه

بدون شک یکی از حوادث مهم و شگفت انگیز قرن حاضر، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که در منطقه و جهان نقشی تعیین کننده را ایفا نموده و زمینه ی تحولات ریشه داری را در کشور های مسلمان ایجاد کرد.
این حادثه ی بزرگ قرن از یکسو معادلات سیاسی قدرتهای بزرگ را در ادامه ی سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و از سوی دیگر یکی از استوار ترین رژیمهای وابسته را که هم ازنظر اقتصادی و هم از نظر نظامی در سطح بالایی بود و جزیره ی ثبات سردمداران آمریکا لقب گرفت ریشه کن و سرنگون نمود و پرونده ی دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برای همیشه در ایران بست. این جریان سیاسی همچنین یکبار دیگر اسلام را به عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح نمود و چشم انداز بزرگ وحدت جهان اسلام و حرکت عظیم بازیابی خویشتن و تجدید حیات در برابر دیدگان مشتاق بیش از یک میلیارد و اندی مسلمان جهان گشود…

فهرست مطالب جامع ترین جزوه انقلاب اسلامی دانشگاه علم و فرهنگ:

بخش اول: کلیاتی درباره ی مفهوم انقلاب

فصل اول: انقلاب و ویژگی های آن

فصل دوم: مفاهیم و واژه های مرتبط با انقلاب

بخش دوم: راههای شناخت یک انقلاب

فصل اول: انقلاب اسلامی ایران

فصل دوم: اهداف انقلاب

فصل سوم: ارکان اساسی انقلاب

فصل چهارم: عوامل تداوم یا سقوط انقلاب

بخش سوم: نظریه های انقلاب

فصل اول: نظریه های اندیشمندان انقلاب

فصل دوم: تحلیل نظری انقلاب اسلامی ایران

بخش چهارم: دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی

مطالعه بیشتر