دانلود خلاصه درس بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی در قالب pdf

دانلود خلاصه درس بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی در قالب pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
100,000 تومان 8,800 تومان٪91 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه درس بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی در قالب pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه درس بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی در قالب pdf منبع از کتاب دکتر لطف الله یار محمدی رشته  رشته‌ زبان‌شناسی، مطالعات ترجمه و زبان انگلیسی دانشگاه پیام نور و در ۲۱۷ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه درس بررسی مقابله ای ساخت جمله فارسی و انگلیسی

کتاب بررسی مقابله ای ساخت فارسی و انگلیسی و تجزیه و تحلیل خطاها حاصل تحقیق یک‌ساله‌ی دکتر حسینی در زمینه‌ی زبان‌شناسی مقابله‌ای در دانشگاه کالگری (Calgary University) کانادا می‌باشد. این کتاب به صورت مجموعه‌ای در سال ۱۳۷۲ تحت عنوان درآمدی بر زبان‌شناسی مقابله‌ای (Introducing Contrastive Linguistics) به چاپ رسید.

در کتاب بررسی مقابله ای ساخت فارسی و انگلیسی و تجزیه و تحلیل خطاها ، به دنبال هر بخش، پرسش‌هایی جهت بحث در کلاس و یا تکلیف مضاف آورده شده و این پرسش‌ها، در جهت ارزیابی درک دانشجویان می‌باشند. در این کتاب، همچنین پرسش‌های آزمون نهایی نیز طراحی شده است.

هدف این درس بررسی مقابله ای دستور، واج شناسی و واژگان زبان فارسی و انگلیسی است. در این درس که جزء درس های تخصصی رشته ترجمی زبان انگلیسی است شیوه ها، مفاهیم واصطلاحات پایه ای لازم برای مقایسه ساخت های نحوی، نظام آوایی و واژگان زبان فارسی و انگلیسی به دانشجویان آموزش داده می شود. هدف خاص این درس بررسی حوزه هایی است که در آن زبان انگلیسی و فارسی با هم متفاوت هستند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر