پاورپوینت هوش هیجانی

پاورپوینت هوش هیجانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود پاورپوینت هوش هیجانی می باشد که با فرمت ppt در ۱۶ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

در شرایط پیچیده و متحول کنونی که ناشی ازجهانی سازی وتوسعه تکنولوژی های اطلاعاتی است،لزوم طرح و مطالعه ی مجموعه ای ازمفاهیم ونظریه هایی که هدف از آن ها نوآوری سازمانی است،اهمیت بسیار دارد.نوآوری در بعد شخصی و فردی،همچنین در بعد اجتماعی و سازمانی حائض اهمیت است. امروزه سازمان‌ها بیش از هر زمان دیگری به پرسنل و مدیرانی نیاز دارند که از قدرت و اندیشه های نوآورانه برخوردار باشند تا بتوانند اهداف و استراتژی های سازمان را به مقصود برسانند.

محیط کاری فضایی مملو از استرس، اضطراب و فشارهای روانی است و از طرفی می تواند محلی برای شادی، رضایتمندی و لذت باشد. کسانی که بتوانند محیط کاری خود را به محیط دومی تبدیل کنند، کسانی هستند که هوش هیجانی بالایی دارند. به خاطر تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد افراد یک سازمان،باید شیوه موثر مدیریت این هوش را در سازمان بیاموزیم.مدیریت هوش هیجانی مفهومی نسبتا جدید در سازمان است که با وجود اشتیاق های زیادی که نسبت به آن وجود دارد،آنطور که باید مورد اهمیت قرار نمیگیرد.

فهرست پاورپوینت هوش هیجانی :

هوش هیجانی چیست؟

مفهوم هوش هیجانی

اصطلاح هوش هیجانی

اهمیت هوش هیجانی

Daniel goleman

ویژگی افراد با هوش هیجانی بالا

ویژگی افراد با هوش هیجانی پایین

مقایسه IQ و EQ

نقش ای کیو در سازمان مهم تر است یا آی کیو؟

هوش هیجانی و اثر بخشی سازمان

نتیجه گیری

تقسیم وظایف

مطالعه بیشتر