پاورپوینت جامع الگوهای رهبری

پاورپوینت جامع الگوهای رهبری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود پاورپوینت جامع الگوهای رهبری می باشد که با فرمت ppt در ۳۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست پاورپوینت جامع الگوهای رهبری:

تعریف رهبری

مدیر…رهبر…

نظریه‌ها و تئوری‌های رهبری

۱- نظریه‌های خصوصیات فردی رهبری یا نظریه انسان بزرگ

نظریه‌های خصوصیات فردی رهبری:شش ویژگی متمایز رهبران

نتایج نظریه‌های خصوصیات فردی رهبری

۲ـ نظریه‌های رفتار رهبری

مطالعات رهبری اهایو

مطالعات میشیگان

شبکه مدیریت Managerial grid

سامانه‌های مدیریت لیکرت

سامانه‌های مدیریتی لیکرت

۳- تئوریهای اقتضایی رهبری

زنجیره رفتار رهبری

زنجیره رفتاری رهبران

مدل رهبری اقتضائی فیدلر

یافته‌های مدل فیدلر

نظریه مسیر-هدف

شیوه‌های رهبری در نظریه مسیر-هدف

الگوی رهبری مشارکتی

متغیرهای موقعیتی در الگوی تجدیدنظرشده رهبری مشارکتی

سبکهای اساسی رهبری برای تصمیم گیری در مدل وروم –ایتون

رهبری موقعیت (وضعیتی)

سبک رهبری

اواخر قرن ۱۹ تا دهه ۱۹۴۰ کاوش برای کشف رموز رهبری بر شناسایی صفات مشخصه ای که رهبران را از پیروان یا رهبران مؤثر را از نامؤثر جدا کند متمرکز بود. در این گروه از نظریات برای رهبر خصوصیاتی ذاتی ذکر می‌گردد. بر اساس این نظریات رهبران ابر مردانی هستند که به علت ویژگی‌هایی که موهبت الهی است شایسته رهبری گردیده اند.

وجود انگیزه. رهبران از ویژگی تلاش در سطح بالایی برخوردارند. علاقه نسبتاً زیادی به کسب موفقیت دارند، بلند پروازند، پرانرژیند، به نحوی خستگی ناپذیر بی وقفه فعالیت می‌کنند و از خود ابتکار نشان می‌دهند.

علاقه به رهبری. رهبران علاقه مفرطی به رهبری و اثرگذاری بر دیگران دارند. آنها برای قبول مسئولیت از خود تمایل نشان می‌دهند.

صداقت و امانت. مدیران روابطی بر پایه اعتماد بین خود و پیروان بنا می‌نهند که صادقانه است نه فریبکارانه و بین حرف و عملشان همسانی کامل وجود دارد.

مطالعه بیشتر