تصفیه فاضلاب صنایع کاغذ سازی با فرمت ppt

تصفیه فاضلاب صنایع کاغذ سازی با فرمت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت تصفیه فاضلاب صنایع کاغذ سازی می باشد که با فرمت ppt در ۳۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

تصفیه فاضلاب صنایع کاغذ سازی با فرمت ppt:

مقدمه

فرایند تولید کاغذ دارای مراحل زیاد و متنوعی است که این مسئله باعث شده این صنایع در کنار صنایع خودروسازی، نفت و پتروشیمی و صنایع فولادسازی به عنوان بزرگ ترین صنایع مصرف کننده آب و طبعاً تولیدکننده فاضلاب در بین صنایع موجود در جهان باشد.

این فاضلاب ها در کنار حجم زیادشان، دارای غلظت بالایی از BOD ، COD ، PH  مواد معلق ، رنگ و کدورت می باشند و این آلاینده ها را می توان به ۳ دسته تقسیم کرد .

مواد آلی معلق ، رنگ و جامدات غیر آلی.

مواد الاینده در مراحل مختلف تولید کاغذ 

اماده سازی چوب

در این مرحله خاک و اجزای زاید از چوب حذف شده و از اب برای تمیز کردن چوب استفاده میشود و فاضلاب این منبع شامل BOD شن و خاک و جامدات معلق

انبارهای هاضم

لیکور سیاه لیگنین اسیدچرب رنگ COD و AOX و VOC (الکل و فنل ومتانول و استون و کلروفرم )

شستشوی pulp

فاضلاب حاصل از شستن pulp دارای PH بالا و BOD,COD و جامدات معلق و رنگ قهوه ای تیره میباشد.

سفید کردن خمیر

شامل محلول لیگنین کربوهیدرات و رنگ,COD,AOX,ترکیبات کلر معدنی مانند دی اکسین فوران ها کلروفنل وVOCها)استون ومتیلن کلراید ودی سولفید کربن

ساخت کاغذ

منابع الاینده مانند زباله ذرات ترکیبات الی و COD و استون و…

مطالعه بیشتر