فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران دکتر الوانی

فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران دکتر الوانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
28,000 تومان 15,500 تومان

کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران (مواردی که مدیران بزرگ می‌ دانند و به آن عمل می‌ کنند) نوشته بالدوین، بومر، رویین با ترجمه دکتر سیدمهدی الوانی ، عباس ابراهیمی، علی جمالی ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش بهمراه فایل pdf در ۳۳ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

نگاهی مختصر بر کتاب

ارزش دانش مدیریت در توانمندسازی مدیران و ایجاد مهارت در آنان برای اثربخشی سازمانی است. کتاب حاضر به گونه‌ای جامع و کامل، مهارتهای مدیران را با نثری روان و ساده به مخاطبان ارائه می‌کند و در فصول مختلف آن مهارتهای مدیریت را از زوایای گوناگون مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. همچنین به طور کاربردی به نحوه توسعه مهارتهایی می‌پردازد که مدیران در محیط کاری خود به طور متعدد با آن مواجه‌اند. در این راستا ابتدا با زبانی ساده مفاهیم اساسی مدیریت تشریح و سپس به کاربرد آنها در محیط عمل پرداخته می‌شود.

بخشی از متن پاورپوینت فصل دوم کتاب توسعه مهارتهای مدیران دکتر سیدمهدی الوانی:

ارتباطات چیست؟

شاید عمده ترین ویژگی تعریف ارتباطات، تسهیم اطلاعات با افراد دیگر باشد.

باید در نظر داشت به اشتراک گذاری به تنهایی کافی نیست بلکه میبایست برای ارتباطی موثر به درک مشترک رسید.

درک مشترک به معنای داشتن دیدگاه مشترک و یا موافقت نیست.

باید راهی انتخاب گردد که شنونده تعابیر و تفاسیر مشابه به گوینده را داشته باشد.

باور های نادرست درباره ارتباطات

اگر مدارک و یا شواهد قوی داشته باشید، هرکسی متقاعد خواهد شد.

مفهوم کلمات همان معنی لفظی آن هاست.

ارائه بصورت پاور پوینت همیشه بهترین شیوه متقاعد کردن است.

ارتباطات قاطع یعنی واکنش های پرخاشگرانه و متهورانه.

شنیدن، فعالیتی منفعلانه است.

ایجاد پیامهای متقاعد کننده

اولین اصل ارتباط موثر تحلیل مخاطبان است.

اولین بار ارسطو سه دلیل متقاعد شدن را بیان کرد:

اول: ما با اعتبار شخصی، یا صفات وشخصیت سخنران متقاعد میشویم.

دوم: در یک پیام به خواسته های احساسی و عاطفی پاسخ میدهیم.

سوم: در جهت گفتمان منطقی یا فلسفی که موقعیتی را حمایت میکند بر انگیخته میشویم.

مطالعه بیشتر