پاورپوینت سیستمهای بالارونده

پاورپوینت سیستمهای بالارونده
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت سیستمهای بالارونده

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پاورپوینت سیستمهای بالارونده مشتمل بر ۲۸ اسلاید تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

Image result for ‫پاورپوینت سیستمهای بالارونده‬‎

سیستمهای بالارونده

این سیستم از انـعـطاف پـذیری بسـیار بالا، کـاربـری آسـان در مـراحل مـخـتلف بـتن ریزی و همـچنین قـابـلیت استـفاده درهر شرایـط آب وهوائی برخوردار می باشد که نتیجه این امرافـزایش کارایی نیروی انسانی و ضریب بالای ایمنی در کار است. سیلندرهای هیدرولیکی با استفاده از دستگاه پمپ قابل حمل، کل سیستم (قالب به انضمام براکت ها) را به سمت بالا سوق می دهد. جک های هیدرولیکی بسیار سبک بوده و در زمان بسیار اندکی جابجا میشوند، به طوری که با تهیه تعداد معدودی از جک ها در کارگاه کلیه مراحل اجرایی به شکل بسیار مقرون به صرفه امکان پذیر است. این سیستم گزینه مناسبی جهت اجرای طیف گسترده ای از پروژه هاست مانند: برج ها و ساختمان های بلند مرتبه، پایه پل ها، سازه های مدور مانند سیلو ها، پوسته خارجی شفت ها، نمای انواع سازه ها با هندسه های خاص، انواع سازه های شیب دار و….

پلت فرم های ثابت

این پلت فرم ها قابلیت وفق پذیری جهت تحمل انواع بار را دارند به عنوان مثال جهت انبار نمودن میلگردها و یا تحمل بار حاصل از جایگذاری تیرها می توان از آنها استفاده کرد.

روند عملیاتی بسیار سریع به دلیل عدم نیاز به تاور کرین

ریتم کاری بسیار سریع در کلیه مراحل بتن ریزی و حرکت به بخش های بالاتر توسط جک های هیدرولیک.

امکان کار در هر شرایط آب و هوایی

پلت فرم ها یی محصور با طراحی خاص که راحتی و امنیت کامل کاربر را در مقابل باد و در بدترین شرایط آب و هوایی فراهم می آورند.

پاورپوینت سیستمهای بالارونده

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

 

مطالعه بیشتر