کارآموزی در مرکز ایران خودرو

کارآموزی در مرکز ایران خودرو
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,300 تومان

در این پست کارآموزی در مرکز ایران خودرو در قالب ورد و در ۱۱ صفحه زیبا همراه با تصاویر رنگی آماده دانلود شده است در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید. صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

از هنگامی گروه صنعتی ایران خودرو (ایران ناسیونال پیشین) در ۱۲ مهرماه سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی، احمد خیامی،محمود خیامی و حسن خیامی با هدف تأسیس و ادارهٔ کارخانجات به منظور تولید و تهیهٔ انواع خودرو، قطعات مربوط به آنها، فروش و صدور محصولات و با سرمایه‌ای در حدود ۱۰ میلیون تومان در خیابان اکباتان تهران تأسیس شد،این شرکت در اسفند ۱۳۴۲ با تولید اتوبوس کار خود را آغاز کرد، بعد از این مدیران شرکت بر آن شدند تا با کارخانه‌های دنیا ارتباط برقرار کرده و خودرویی برای قشر متوسط مردم تولید کنند.

شرکت‌های فورد ، پژو ، فولکس وتالبوت از جمله گزینه‌هایی بودند که با آن‌ها تماس برقرار شد. در نهایت در سال ۱۳۴۵ قراردادی با شرکت تالبوت در مورد مونتاژ و ساخت خودرو پیکان که نام انگلیسی آن هیلمن بود به امضا رسید. با وارد شدن قطعات از تالبوت انگلستان که در آن موقع زیرمجموعهشرکت کرایسلر آمریکا بود، در اردیبهشت ۱۳۴۶ تولید پیکان با ظرفیت ۶۰ هزار دستگاه آغاز شد و به تدریج به ۱۲۰ هزار دستگاه افزایش یافت .

گروه صنعتی ایران خودرو بزرگ‌ترین شرکت خودرو سازی ایران و خاورمیانه‌

است که به طور متوسط ۵۰ تا ۵۵ درصد تولید خودرو ایران را به طور دائم به

خود اختصاص داده‌است.

کلمات کلیدی: کارآموزی – مرکز – ایران خودرو

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر