بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان

بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,760 تومان
افزودن به سبد خرید

توضیحات فایل

بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل مقاله برای بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان مقاله ای در۲۰ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر:

«رضایت شغلی» نشان دهنده حدّی است که افراد از شغل خود راضی هستند و آن را دوست می‌دارند. برخی افراد از کار خود لذت می‌برند و آن را به عنوان محور اصلی زندگی خود تلقی می نمایند و برخی از کار خود متنفرند و فقط به خاطر این که مجبورند، آن را انجام می‌دهند. مطالعه در زمینه علل و پیامدهای مهم نگرش کارکنان در خصوص رضایت شغلی یکی از جنبه‌های اصلی روان‌شناسی صنعتی – سازمانی می باشد. مطالعات زیادی به منظور شناخت و درک عوامل موثر بر رضایت شغلی نسبت به سایر متغیرهای سازمانی صورت گرفته است. به علاوه ارزیابی نگرش کارکنان در این خصوص، به عنوان فعالیت عمومی و مشترک در سازمان‌هایی که مدیران به دنبال رفاه و بهزیستی جسمانی و روانی کارکنان خود می باشند، قلمداد گردیده است. هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان با رویکرد توصیفی ‌ـ ‌نظری است که ضمن مروری بر مهم‌ترین عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان به سوابق و پیشینه‌های این موضوع پرداخته، دیدگاه صاحب نظران مختلف را در این حوزه بیان می نماید.

بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر