دانلود پاورپوینت آناتومی بدن انسانی

دانلود پاورپوینت آناتومی بدن انسانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت آناتومی بدن انسانی

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این پست  پاورپوینت آناتومی بدن انسانی در ۴۰۳ اسلاید  آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫دانلود پاورپوینت آناتومی بدن انسانی:‬‎

 

شرح مختصر:

آناتومی توصیف یا تشریح یک ساختار است، از راه جدا کردن تکه‌های مختلفی که برهم سوار‌ شده و آن ساختار را ساخته‌اند.واژه آناتومی anatomy از ترکیب پیشوند ana به معنای up به مفهوم بر‌ بالای هم سوار‌ شده وساخته شده وکالبد باواژه یونانی temnenin به معنای بریدن و‌ قطعه قطعه کردن بدست آمدهاست و همان مفهوم از هم جدا کردن،اجزای یک کالبدرامی‌دهد.

آناتومی کالبدشناس ی انسان anantomy human عبارت استاز مطالعه ساختارهایی که تن کالبد انسان را تشکیل می‌دهند.در بیان آناتومی گفته می شود که مطالعه ساختار بدن انسان است.

البته بیشتر آناتومیستها این را قبول ندارند چرا که آنان بیان می کنند این تعریف بدون در نظر گرفتن اعمالمربوط به قسمت های مختلف بدن است. بنابراین معنی دقیق آناتومی عبارت است از مطالعه ساختمان بدن و ربط آن به اعمال قسمت های مختلف آن ساختمان. در بررسی آناتومی ، چنانچه بررس ی با چشم غیر مسلح صورت گیرد آن را کالبد شناس ی درشت بین macroanatomyگویند. با کمک میکروسکوپ انجام گیرد،آن را کالبد شناس ی ریزبین microanatomyیا بافت شناس ی histologyگویند. باالخره شناسایی بدن انسان در دوره جنینی ، جنین شناسی یا رویان شناس ی embryology نامیده می شود. ولی واژه آناتومی یا کالبد شناسی ، در زبان فارسی ، بیشتر بیان کننده همان ماکروآناتومی است.
بررس ی عملی بدن انسان که روی جسد انجام می گیرد، کالبد شکافی یا تشریح خوانده می شود

دانلود پاورپوینت آناتومی بدن انسانی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

مطالعه بیشتر