تحقیق کامل در مورد علل و درمان خجالت و اضطراب اجتماعی در کودکان_WORD

تحقیق کامل در مورد علل و درمان خجالت و اضطراب اجتماعی در کودکان_WORD
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

 توضیحات فایل:

تحقیق کامل در مورد علل و درمان خجالت و اضطراب اجتماعی در کودکان

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی تحقیق کامل در مورد علل و درمان خجالت و اضطراب اجتماعی در کودکان در قالب ورد و در ۵۶ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related imageنوع فایل :ورد-قابل ویرایش

تعداد صفحات :۵۶ صفحه

شرح مختصر:

علل ودرمان کمرویی ،خجالت و اضطراب اجتماعی در کودکان

بسیاری از مشکلات فردی، اجتماعی و روانی افراد ریشه در دوران کودکی دارد و گوشه گیری و انزوای کودک را بایستی علامتی جدی گرفت و بدرستی علت آن را شناخت و باآن برخورد نمود.

Related image

گوشه گیری، انزوا و تنهایی 

از نظر تعریف به حالت نسبتاً پایداری که کودک در بیشتراوقات به تنهایی بازی کند ( در جمع هم بازیها و هم سالان ) گوشه گیری اجتماعی ( social withdrawal ) گفته می شود.
عمده شخصیت افراد در ۸ سال اولد تولد شکل می گیرد. در ۲ تا ۳ سال اول تولد پدر و مادر ( کلاً خانواده ) پایه های آن را پی ریزی می کنند و عمده بقیه آناز طریق تعامل و بازی با همسالان شکل می گیرد. در واقع، کودک فقط از طریق بازی و رابطه با همبازی ودوستان است که خود را به طور کامل می شناسد، عواطفش بدرستی شکل می گیرد و الگوی روابط بین فردی و اجتماعی را می آموزد و بسیاری از مشکلات فردی، اجتماعی و روانی افراد ریشه در این دوران کودکی دارد وگوشه گیری و انزوای کودک را بایستی علامتی جدی گرفت و بدرستی علت آن را شناخت و باآن برخورد نمود.

۱) بی میلی اجتماعی یا غیر اجتماعی بودن ( social Disinterestor unsociability )

در این حالت کودک میل و اشتیاقی برای بازی با دیگران و همسالان خود ( آشنا و ناآشنا ) ندارد و زمانی که با دیگر کودکان هست ترجیح می دهد به تنهایی و بطور فعالی بازی کند و به اصطلاح کودک یک حالت شیء گرایی دارد تا مردم گرا باشد. ازویژگیهای این حالت عدم وجود نگرانی و ترس از تعامل با همسالان است.

مطالعه بیشتر