شرح مختصر:
پروژه ارشد تربیت بدنی با عنوان تعیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند های ورزشی داخلی از دیدگاه ورزشکاران
دانش پژوهان گرامی در این قسمت پروژه ارشد تربیت بدنی با عنوان تعیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند های ورزشی داخلی از دیدگاه ورزشکاران در قالب pdf و در ۱۷۲ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
پروژه ارشد تربیت بدنی با عنوان تعیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند های ورزشی داخلی از دیدگاه ورزشکاران
شرکت از طریق ارزشی که برای برند خود ایجاد میکند خود را از رقبا متمایز میکند. اگر شرکت بتواند در مقایسه با رقبا ارزش ویژه ای برای برند خود ایجاد نماید میتواند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.
در غیر این صورت شرکت سهم رقابت پذیری خود را در مقابل رقبا از دست خواهد داد. با توجه به آنچه تاکنون مطرح گردید سوال و مساله تحقیق حاضر این است که چه عواملی میتواند بر ارزش ویژه برند ورزشی تاثیر گذار باشد. تحقیق حاضر برای پاسخ گویی به این سوال مطرح شده است.
در تحقیق حاضر از ابزار پرسش نامه جهت جمع آوری داده های مورد نیاز استفاده شده است.جامعه آماری را ورزشکاران نخبه شهر اهواز تشکیل میدهند.و حجم جامعه مورد نظر ۴۵۰ نفر بوده است.
ارزش ویژه ی برند مجموعهای از ویژگیهای مرتبط با و نام و نشان یک شرکت است که به ارزشی که یک کالا یا خدمت برای شرکت یا مشتریان آن خلق می کند، می افزاید یا از آن می کاهد. شرکت از طریق ارزشی که برای برند خودایجا میکند، خود را از رقبا متمایز میکند.
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.