دانلود پلان اتوکد باشگاه بوکس

دانلود پلان اتوکد باشگاه بوکس
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پلان اتوکد باشگاه بوکس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پلان اتوکد باشگاه بوکس به صورت فرمت DWG  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

طراحی باشگاه 

ورزشهای رزمی را بطور کلی می توان به هنرهای رزمی شرقی (آسیای شرقی و جنوب شرقی) و رزمی غربی (اروپا) تقسیم کرد. ورزشهای رزمی استاندارد و بین المللی شرقی شامل جودو ، کاراته ، کونگ فو ، تکواندو ، وشو و جوجوسیتو می باشند. ورزش رزمی غربی هم بوکس و سایر زیرگروهای آنرا شامل می شود.

در تقسیم بندی دیگر می توان ورزهای رزمی را به دو گروه فنون ضربه ای و پرتابی تقسیم بندی نمود . جودو و جوجوسیتو از جمله فنون پرتابی و کاراته ، کونگ فو و بوکس از جمله فنون ضربه ای هستند. ورزش کونگ فو بدلیل زیبایی حرکات و امکانات و تجهیزات کمی که نیاز دارد به عنوان یکی از هنرهای رزمی پرطرفدار مطرح شده است . در دنیا باشگاهی را که صرفا جهت انجام این ورزش و یا صرفا ورزش رزمی خاصی ساخته شده باشد را کمتر می توان یافت. ولی در این پروژه سعی خواهد شد تا محیطی اختصاصی جهت آموزش و تمرین و مسابقات این هنر طراحی شود.

در طراحی ورودی این باشگاه باید روح این ورزش یعنی مبارزه طلبی در کنار سایر ویژگیهای فیزیکی و استانداردها رعایت شود. در ورودی این باشگاه باید خروجی جهت تخلیه ۵۰ نفر در دقیقه در نظر گرفته شود. ورودی تماشاچی باید ارتباط قوی با جایگاه تماشاچی داشته باشد و از ارتباط مستقیم آن با فضای مخصوص ورزشکاران باید پرهیز کرد.

دانلود پلان اتوکد باشگاه بوکس

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر