فصل سوم کتاب تئوری حسابداری جلد اول دکتر ساسان مهرانی

فصل سوم کتاب تئوری حسابداری جلد اول دکتر ساسان مهرانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

فصل سوم کتاب تئوری حسابداری جلد اول دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری جلد اول دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی با عنوان سیاست گذاری در گزارشگری مالی در حجم ۳۳ اسلاید آماده دانلود شده، و در اختیار شما عزیزان گرامی قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت فصل سوم تئوری حسابداری(جلد اول) دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

بخشی ازمتن فصل سوم کتاب تئوری حسابداری جلد اول دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی

مقدمه

طرفداران اقتصاد بازار بر این باورند که :

۱- در بازارهای رقابتی نقاط تعادل عرضه و تقاضا نشان دهنده کاراترین سطح تولید است (با توجه به اطلاعات موجود در محیط اقتصادی)

۲- حسابداری نیازی به سیاستگذاری و نظارت نداشته و بر این اساس استدلال های خود را بسط می دهند.

۳- از طرفی طرفداران عدم نظارت بر گزارشگری مالی بر این باورند که اطلاعات حسابداری از خصوصیاتی برخوردار است که مکانیزم بازار در تعیین سطح بهینه تولید برای آن ها ناتوان بوده و شکست بازار را در پی خواهد داشت.

اگر چه گزارشگری مالی هم اکنون تحت نظارت بوده و انتظار می رود در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد اما با این حال ارزیابی نظرات موافق و مخالف نظارت مفید است زیرا این گونه ارزیابی ها کمک میکند تا ماهیت نظارت بر گزارشگری مالی و برخی پیامدهای ناشی از آن را درک کنیم.

ابتدا نظرات موافق با عدم نظارت و سپس نظرات حامیان نظارت بر بازار را بررسی می کنیم. سیاست گذاری از دو منظر جنبه های اقتصادی و سیاسی بررسی می شود.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر