جزوه اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام و لنکستر + سوالات تالیفی

جزوه اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام و لنکستر + سوالات تالیفی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام و لنکستر + سوالات تالیفی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل کتاب اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام و لنکستر به صورت خلاصه وار با بهترین کیفیت با فرمت pdf بهمراه مجموعه تست های تالیفی با پاسخنامه در اختیار دانشجویان عزیز ارشد مدیریت قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

کتاب اصول مدیریت بازاریابی نوشته جف لنکستر و لستر مسینگهام ترجمه دکتر حسین نوروزی است. کتاب اصول مدیریت و بازاریابی هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحب نظران بازاریابی نگاشته شده است…

دانشجویان عزیز همانطور که می دانید بیش از ۵۰% سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۵ درس بازاریابی از این کتاب طراحی شده بود

مطالعه این فایل به همه داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی اکیداً توصیه می شود.

کتاب اصول مدیریت بازاریابی به ۱۷ فصل تقسیم شده است و با معرفی اصول و مفاهیم بازاریابی و اهمیت اتخاذ یک رویکرد راهبردی به این موضوع، شروع می شود. پایه و مبنای بازاریابی ، فرآیند مبادله است که در آن دو یا چند طرف چیز با ارزشی را به هم می دهند تا نیاز های درک شده را برطرف سازند. کلمه بازاریابی در بردارنده حیطه وسیعی از فعالیت ها و ایده هایی است که تنها اتکا بر یک تعریف ، کار دشواری می باشد. بازاریابی پیش از آنکه محصولی به قفسه برسد آغاز می شود. این کار مشتمل است بر تحلیل نیاز های مشتری ، کسب اطلاعات لازم برای طراحی و تولید کالاها یا خدماتی که با انتظارات خریدار در تناسب اند…

فهرست مطالب جزوه اصول مدیریت بازاریابی مسینگهام و لنکستر

پیشگفتار

فصل اول : توسعه رویکرد راهبردی در بازاریابی : شرح فرهنگ ، مسائل محیط کلان و خرد داخلی و خارجی

فصل دوم : بازارها و مشتریان : رفتار خریداران مصرفی و سازمانی و راهبرد بازاریابی

فصل سوم : بازارها و مشتریان : مرزهای بازار ، بازاریابی هدفمند

فصل چهارم : راهبردهای نوآوری و محصول

فصل پنجم : راهبردهای قیمت گذاری

فصل ششم : کانالهای توزیع تدارکات

فصل هفتم : راهبرد ارتباطات

فصل هشتم : مدیریت فروش

فصل نهم : مشتری مداری و بازاریابی رابطه ای

فصل دهم : بازار یابی مستقیم

فصل یازدهم : پیش بینی فروش

فصل دوازدهم : سیستم های اطلاعاتی بازاریابی و تحقیقات

فصل سیزدهم : تجزیه و تحلیل محیط و ارزیابی منابع

فصل چهاردهم : ارزیابی و کنترل بازاریابی راهبردی

فصل پانزدهم : ابزارهای برنامه ریزی راهبردی بازاریابی

فصل شانزدهم : بازاریابی جهانی

فصل هفدهم : بازاریابی خدمات و بازاریابی غیر انتفاعی

مطالعه بیشتر