فصل پنجم حسابداری مدیریت دکتر ساسان مهرانی – دکتر غلامرضا کرمی

فصل پنجم حسابداری مدیریت دکتر ساسان مهرانی – دکتر غلامرضا کرمی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

فصل پنجم حسابداری مدیریت دکتر ساسان مهرانی-دکتر غلامرضا کرمی با فرمت پاورپوینت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم حسابداری مدیریت دکتر ساسان مهرانی – دکتر غلامرضا کرمی با عنوان تجزیه وتحلیل بها، حجم وسود در حجم ۴۲ اسلاید آماده دانلود است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب حسابداری مدیریت، تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است. فقدان منبعی جامع برای حسابداری مدیریت انگیزه اصلی آماده سازی این کتاب می باشد. این کتاب علاوه بر استفاده توسط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد توسط بسیاری از اساتید و رتبه های برتر جهت استفاده برای آمادگی کنکور دکترا و همچنین تقویت بنیه علمی پیشنهاد شده است.  تیم سایت فایل فولدر این فایل های پاورپوینت را برای ارائه کنفراس برای شما آماده کرده هست که فقط کافی به جای موارد خالی مشخصات خود و استاد را درج نمایید. فایل  کنفراس فصل۵:تجزیه وتحلیل بها، حجم وسود موجود می باشد. بعد از پرداخت هزینه، لینک دانلود فعال می شود و به راحتی قادر به دانلود خواهید بود.

فصل پنجم حسابداری مدیریت دکتر ساسان مهرانی – دکتر غلامرضا کرمی

تحلیل بها،حجم وسود یک مدل برای تحلیل چگونگی تاثیر تصمیمات عملیاتی و بازاریابی برسود شرکت است که براساس ارتباط میان فروش،بهای متغیر،بهای ثابت،حجم وسود می باشد.

نقش استراتژیک (CVP)

CVP به شرکت این امکان را می دهد تابوسیله فهم چگونگی تاثیر تغییرات درحجم فروش بربها وسود،استراتژی خود را به کارگیرد.شرکتهای دارای استراتژی رهبری بها باافزایش حجم فروش ودستیابی به بهای کل عملیاتی پایین تر در بازار رقابت می نمایند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر