pdf کتاب فرهنگ پزشکی دورلند

pdf کتاب فرهنگ پزشکی دورلند
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

pdf کتاب فرهنگ پزشکی دورلند

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش کتاب دیکشنری پزشکی دورلند به زبان فارسی در قالب فایل pdf با بهترین کیفیت در حجم ۱۱۷۴ صفحه آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

Related image

دانلود کتا ب دیکشنری پزشکی دورلند با ترجمه فارسی

نسخه پی دی اف

با کیفیت بالا

زبان فارسی

کتابی که پیش رو دارید ترجمه ی آخرین چاپ (چاپ بیست و ششم سال ۲۰۰۱) کتاب Dorland’s Pocket Medical Dictionary است که اولین چاپ آن در سال ۱۸۹۸ انتشار یافت و از آن پس تا کنون تقریبا هر یک تا چهار سال تجدید چاپ شده است. این کتاب در واقع چکیده چاپ بیست و نهم کتاب Dorland’s Illustrated Medical Dictionary است و بیش از ۲۸۰۰ واژه از حدود ۸۱۰۰ واژه ی جدیدی که به چاپ بیست و نهم اضافه شده در چاپ بیست و ششم کتاب Dorland’s Pocket Medical Dictionary گنجانده شده است و در مجموع آن رابه گنجینه ای از لغات مهم و مورد استفاده پزشکی تبدیل ساخته که حاوی معانی رایج دقیق کوتاه و واضح واژه هایی در زمینه های مختلف پزشکی از جمله پزشکی هسته ای , آسیب شناسی , بیماری های ریوی , گوش حلق بینی , اندوکرینولوژی , هماتولوژی , ایمیونولوژی , رگ شناسی , آناتومی , داروسازی و غیره است.

همچنین اسامی تقریبا ۵۰۰ داروی جدید همراه با توضیح مختصر در مورد هر یک به این کتاب افزوده شده و در ترجمه ای که ملاحظه میفرمایید برای اولین بار اسامی و توضیحات مربوط به داروها فصل جداگانه ای با نام “لغت نامه دارویی” در نظر گرفته شده است.

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر